Reviews over Kelkheim

Rustig gelegen goed hotel

Loet van Wegen,
    10-10-2014

Rustig gelegen kleinschalig hotel. Bedden zijn goed, sanitair is goed. 2-persoonskamer is ruim genoeg, 1 - persoonskamer is vrij klein. Ontbijt is voldoende maar niet overdadig (persoonlijk heb ik liever een gesneden tomaat en komkommer dan plakjes zalm erbij op mijn nuchtere maag ). Parkeerplekken zijn smal dus aan de straat geparkeerd. Een geschikt hotel voor als je op doorreis bent of Frankfurt wilt bezoeken. Hogere beoordeling dan een 8 kan ik niet geven dat zou dit hotel overschatten.

Partner der Fraport Skyliners Sonja Peter, Inhaberin, 1-7-2016
    nice groeten aan Holland. je Sonja Waldhotel kelkheim

vervanging

folieske,
    25-4-2010

Ondanks onze reservatie niemand ter plaatse. Eigenaar zit 1,5 jaar in China. Ondertussen het appartement 6 weken bezet. Blijkbaar miscommunicatie. Er werd ons dan (via telefoonnummer) een appartement aangeboden bij de ouders van de eigenaar (die net 1 nachtje thuis waren na een 3 weken durend bezoek aan hun zoon in China). Groot appartement met 2 1-persoonsbedden. Geen keuken, wel koffiezet en oventje. Zeer proper, typisch Duits interieur. Bij klaarlichte dag kan men de skyline van Frankfurt zien. Slechts 20 min. van Frankfurt aan zéér betaalbare prijs (lang naar moeten zoeken!). Vriendelijke mensen en zeer hulpvaardig (hebben zelfs gratis de door ons vergeten slaapkussens naar ons verzonden!). Proeven van zelfgemaakte wijn. Overkant straat een bakkerij. Wel zeer steile nauwe straatjes, kris-kras dooreen. Zeer zeker aan te raden! Wiesenstrasse 36, Kelkheim-Rupertshain (Taunus)

Kelkheim scoort een 9,4 uit 10, op basis van 20 reviews