Hotel Excelsior Kessel

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Excelsior Kessel voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Excelsior Kessel in het Nederlands

Prettig hotel

d.w.dorsman
12-12-2011

Hotel Excelsior in Kassel is een prettig hotel, met keurig verzorgde kamers. Alles is netjes en schoon en wordt goed onderhouden.

Je kunt er buiten het goed verzorgde ontbijt, niet eten. Maar dichtbij het hotel zijn enkele eethuisjes. Het centrum van de stad is op nog geen 10 minuten lopen. Wij waren er tijdens de kerstmarkt en alles zag er gezellig uit. Het Hotel ligt op 150 meter van het station.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Excelsior Kessel in Kassel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Excelsior Kessel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.