Weer vandaag21°
Hotel Elfbuchen

We hebben een aantal aanbieders voor Elfbuchen voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Elfbuchen in het Nederlands

Voor rustzoekers en wandelaars ideaal

Peter
30-6-2015

Wij hebben in dit hotel 1 nacht doorgebracht op doorreis naar Tsjechie. Ligt in de buurt van de toeristische attractie Wilhelmshohe (waterspectakel). Parkerruimte voldoende maar om van de parkeerplaats naar de receptie te komen was wat puzzelwerk. Stond nergens aangegeven. Toch gevonden in een hoekje weggestopt.na rondom een schuur te zijn gelopen. Ontvangst was erg zakelijk en zelfs stuurs. Bij uitchecken de volgende dag was dezelfde dame erg vriendelijk, dus zeker een slechte dag gehad. De kamer op de 1e verd. was erg ruim met goede bedden. Badkamer schoon, maar rook een beetje muf. Voor een 4 sterren accommodatie hadden er wel een zeepje, shampoo etc. afgekund!! Eten was goed, alleen zaten we moederziel alleen in het restaurant. Ontbijt was geweldig!!

Gereisd Met partner in juni 2015

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elfbuchen in Kassel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elfbuchen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.