Hotel Courtyard By Marriott Kassel

7.9Goed

Duitsland, Hessen, Kassel

7.9Goed

• Sauna

We hebben een aantal aanbieders voor Courtyard By Marriott Kassel voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Courtyard By Marriott Kassel

• 8Mossel01-11-2008

Om naar terug te gaan!

Goed hotel, vriendelijk personeel. Mooie kamer met goede bedden. Een uitgebreid ontbijtbuffet in een mooie ruimte.Kassel zelf stelt niet zo veel voor. Wel de omgeving met prachtige parken waarin je uren kunt wandelen.

Gereisd met partner in november 2008

• 9alex en frederick04-08-2007

leuk hotel, betaald parkeren, drukke omgeving, naast het station, restaurant stelt niet veel voor, kleine kaart en duur. wel een gratis meerdagenkaart voor alle trams en bussen in de stad gekregen van het hotel.

Gereisd met partner in april 2007

• 7Marianne en Rob van der Heijden07-07-2007

Zakenhotel, zonder barpersoneel, goede service in restaurant, mooie kamers, saaie ligging.

Gereisd met partner in oktober 2006

• 8Fam.Spijker en fam.Schlepers uit Slagharen28-10-2006

Heel leuk hotel,aardig personeel en vooral heel gemakkelijk,de gratis tram-en buskaart.Het is een hele leuke stad ,en een heel mooi park nabij het hotel.Het ontbijt was er goed,het diner gebruikten we in de stad,dit hadden we er niet bijgeboekt.In de stad is keuze genoeg om heerlijk te eten. Kortom,het was er erg leuk.

Gereisd in oktober 2006

• 8duister01-08-2006

heel leuk hotel met heerlijk uitgebreid ontbijt. Alleen het dinee was er niet veel zijn in de stad gaan eten. openbaarvervoerkaart ideaal.

Gereisd in augustus 2006

• 7Hardenberg19-07-2006

Prima hotel in leuke stad. Openbaar vervoerkaart was ideaal. Kregen de gevraagde rustig gelegen kamer. Mooie kamer, alleen de temperatuur was abnormaal hoog. Geen zonnewering en geen ventilatie. Op verzoek kregen we wel een ventilator. Integenstelling tot de onvriendelijke dame bij de ontvangst was het overige personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd in juli 2006

• 8M.Witteveen13-07-2006

We hebben dit hotel geboekt via de touroperator. Bij aankomst krijg je een OV-kaart, dus zet de auto in de parkeergarage (8 euro per 24 uur) want het station Willemshohe is 4 min.lopen, daarna is het met de tram een kwartiertje naar het centrum. Het hotel is eenvoudig bereikbaar vanaf de autobahn. Verder heeft het hotel een perfect ontbijtbuffet en heel vriendelijk personeel.

Gereisd in juli 2006

• 8B. Kiestra09-07-2006

Modern hotel, ruime schone kamer en badkamer, groot (kingsize) bed, uitgebreid en uitstekend ontbijtbuffet, zeer vriendelijk personeel, voor het parkeren van de auto onder het hotel moet je 8 euro per dag betalen maar je krijgt gedurende je verblijf per persoon een gratis bus/tramkaart voor Kassel (in 10 minuten in het centrum per tram), busstation is op 200 m. afstand voor het treinstation Wilhelmshöhe, geen geluidsoverlast van de treinen, kleine lobby met publieks-internet pc, bar, restaurant en terras.

Gereisd met partner in juni 2005

0 tips over Hotel Courtyard By Marriott Kassel