Hotel Sonne Idstein

Hotel Sonne Idstein

Kleine hotelsWeer vandaag9°1°
7,7

10 reviews over Hotel Sonne Idstein in het Nederlands

Hele kleine kamer en vooral kleine badkamer.ontbijt voldoende.op.loopafstand van het mooie centrum met veel restaurantjes

Gereisd met partner in september 2017

Prima hotel!

Ellen Kloeze,
28-6-2017

Wij gingen hier voor 1 overnachting op terugreis uit Oostenrijk. Puur toeval, prima hotel, schoon en heerlijk ontbijt. Leuke bijkomstigheid dat Idstein een leuk plaatsje is met hele leuke karakteristieke huizenen gebouwen. Dit is zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in juni 2017

Foutje bedankt

Fam.
18-8-2015

Niemand aanwezig in hotel, aan het bellen geweest en we hebben meer dan een half uur staan wachten, toen er eindelijk iemand kwam bleek dat we ineens in een soort studentenhuis werden gestopt in plaats van het geboekte appartement. Weer bellen. Eigenaar zou de volgende dag pas beschikbaar zijn voor oplossing! Na een waardeloze nacht, heeft hij smorgens geprobeerd ons af te schepen met een mager gratis ontbijtje (wat 3 eur de man kost!) Na aanhouden van onze kant werden de kosten gemaakt voor het avondeten de dag ervoor vergoed. We hebben dus 60 eur ipv 84.- betaald. Je bent op doorreis dus je wilt verder. Achteraf bleek dat de kosten voor dat appartement ook eur 60,- waren. Als compensatie voor deze ellendige overnachting hebben we dus welgeteld 9 eur korting gekregen en nog niet eens eens een fatsoenlijk excuus.... Slecht, slecht slecht!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Prima doorreis-hotel

Natasha
30-7-2015

Na het inchecken bij hoofd-hotel, naar het bijgebouw gegaan. Sleutel lag keurig klaar in envelop. Kamer is prima, ruim, badkamer, zelfs met föhn. En gratis prima WiFi, en opvallend schoon. Geen spinneweppie te zien! Gewoon een aardig hotel voor een tussen-stop op doorreis.

Gereisd met partner in juli 2015

Prima voor een of twee nachten

Ed en Tiny
27-9-2014

Idstein is een prachtig plaatsje, dat je in een dag bekijkt. Daarom is het hotel Sonne een goede bestemming, maar niet voor meer dan een of twee nachten. De kamer was netjes, maar klein. Veel verkeerslawaai. In het hotel is verder niets te doen. Geen lounge of bar en eten kan je er ook niet. Wel een goed ontbijt.

Gereisd met partner in augustus 2014

Perfecte doorreis overnachting

krijgsman
22-7-2014

sonne Idstein is een perfect appartement voor de doorreis naar Italie of naar huis en ligt vlak aan de snelweg. De kamers zijn schoon,ruim en goed onderhouden. Ook het terras is perfect om nog ff na te genieten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Nu wel prima!!!

Peter
5-7-2013

Na de sof van de vorige keer, nu een uitstekende rehabilitatie! De kamer was in een dependence niet ver van het hotel. Gereedliggende routebeschrijving was prima. Gebouw van de dependence was aan de buitenzijde niet af (moest nog gepleisterd worden), maar dat deed niets af aan de kamer. Ruim, goed ingericht, prima badkamer. Dik tevreden

Gereisd met partner in april 2013

Grote sof. Was daar beter gewend

Peter
18-9-2012

Eerder hier geweest en toen prima. Reden om opnieuw te gaan. Zeer grote teleurstelling: kamer was vergrootte kast, " badkamer" had de breedte van de douchecabine. Zeer klein (1.40 m.) bed, terwijl ik om een " doppelbett Bzw getrennter better" had gevraagd.. Veerde zo dat als ik er in ging, mijn vrouw er uit veerde. Mijn vrouw heeft zelfs geprobeerd op de grond te slapen!!! :-( Bed was moeilijk te verlaten ivm schuine wand dak. Geen personeel aanwezig bij aankomst. Na aanbellen en open doen, ligt de kamersleutel op de balie.Ook reden waarom niet om een andere kamer kon worden gevraagd.gevraagd. Kamer was wel schoon en ontbij prima.

Gereisd met partner in augustus 2012

Prima overnachtingshotel!

linnas79
11-8-2012

Centraal gelegen in het gezellige centrum van Idstein en toch dichtbij de A3. Wij hadden een grotere drie persoonskamer en waren verrast over de ruimte die we hadden. Genoeg plek om het bedje voor onze jongste neer te zetten. Ruime badkamer met een heerlijke douche.

Ontbijt was prima (heerlijke koffie!), service ook.

Enig nadeel kan zijn dat het hotel geen lobby heeft, het zijn kamers met een trappenhuis, er is geen mogelijkheid om even beneden te zitten.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

prima overnachtingshotel

dickwaal
9-4-2012

Idstein is een prachtig stadje. Het hotel is meer een B&B, maar uiterst verzorgd. Alleen hadden wij een kamer met wel een erg klein 2-persoonsbed. Dat was jammer. Voor de rest prima plek, vlak bij de Autobahn nr. 3 om te overnachten. Goed verzorgd ontbijt.

Gereisd met partner in april 2012

We hebben een aantal aanbieders voor Sonne Idstein voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sonne Idstein in Idstein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sonne Idstein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.