Idstein

We hebben een aantal aanbieders voor Idstein voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Idstein voor je op een rij gezet:

Reviews over Idstein

Redelijk hotel.prima voor een overnachting op doo

Rebecca,
    11-9-2017

Hele kleine kamer en vooral kleine badkamer.ontbijt voldoende.op.loopafstand van het mooie centrum met veel restaurantjes

Gereisd met partner in september 2017

Prima hotel!

Ellen Kloeze,
    28-6-2017

Wij gingen hier voor 1 overnachting op terugreis uit Oostenrijk. Puur toeval, prima hotel, schoon en heerlijk ontbijt. Leuke bijkomstigheid dat Idstein een leuk plaatsje is met hele leuke karakteristieke huizenen gebouwen. Dit is zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in juni 2017

Heel goed

Fernando Yastrxembiec,
    2-7-2016

Niets slechts over deze mensen te melden, begint al een beetje familie te worden.

Ik reis zakelijk 1 van mijn favouriete Hotels o.a door de gevarieerde kaart en super goed eten.

Gereisd met partner in juni 2016

Prima doorreis-hotel

Natasha,
    30-7-2015

Na het inchecken bij hoofd-hotel, naar het bijgebouw gegaan. Sleutel lag keurig klaar in envelop. Kamer is prima, ruim, badkamer, zelfs met föhn. En gratis prima WiFi, en opvallend schoon. Geen spinneweppie te zien! Gewoon een aardig hotel voor een tussen-stop op doorreis.

Gereisd met partner in juli 2015

Perfecte doorreis overnachting

krijgsman,
    22-7-2014

sonne Idstein is een perfect appartement voor de doorreis naar Italie of naar huis en ligt vlak aan de snelweg. De kamers zijn schoon,ruim en goed onderhouden. Ook het terras is perfect om nog ff na te genieten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014
Idstein scoort een 8,3 uit 10, op basis van 4 reviews