Camping Knaus Campingpark Hünfeld - Praforst

Duitsland, Hessen, Hünfeld

8.9Fantastisch

• 5.6Eetgelegenheden
  • 8.5Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Knaus Campingpark Hünfeld - Praforst voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

64 reviews over Camping Knaus Campingpark Hünfeld - Praforst

• 7Richard22-08-2019

Leuk voor 1 nachtje.....

Camping ligt erg mooi, goede grasvelden en mooie bomen. Schoon sanitair. Maar....... verder is er echt niets te doen, al helemaal niet voor kleine kinderen. De bistro moet je echt overslaan, 100m voor de camping ligt een goed restaurant, wel wat duurder. Er is al veel gezegd over de beheerders, kan dit beamen. De camping straalt verder niets uit waaruit enig enthousiasme blijkt. Wifi kost €4 per dag, belachelijk! Wil je even gaan vissen in de vijver.....€15. Kom je hier toch te staan, bezoek dan de Wasserkuppe, dit is de moeite waard.

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8I.Nobbe07-07-2019

fantastisch.

Een midweek verbleven wij met een groep op deze camping er waren zeer vriendelijke nieuwe beheerders die ons het erg naar de zin wilden maken.Het toilet gebouw was zeer schoon.

• 6Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 8Betsy de Boer07-05-2019

prima camping !

Met onze caravan klanten een midweek op deze camping doorgebracht. Mooie grote plekken en de toiletgebouw was zeer schoon en heerlijk verwarmd De laatste dag heeft de heer Zerull gezorgd voor een speenvakken aan het spit. Was bijzonder lekker en goed verzorgd.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 2018
    6Henk29-06-2018

Niet weer

De beheerder is zeer onvriendelijk. Het eerste wat we te horen kregen was dat er geen Acsi plaatsen meer beschikbaar waren i.v.m. weersomstandigheden. Maar het was alleen te doen om meer geld te kunnen innen en niet anders. De camping op zich is best goed, de sanitaire voorzieningen zijn prima, maar zet er een andere beheerder(s) op. Ook de rusttijden zijn niet meer van deze tijd. Mittagsruhe van 12.00 tot 14.00 uur. Je komt de camping niet op of af met je auto. Waardeloos.

Gereisd met partner in juni 2018

• 2017
    7Bre04-07-2017

Voor 1 overnachting

Rustige camping. De camperplaatsen zijn krap..maar voor 1 nacht vonden we dat minder erg. Goed restaurant naast de camping, duurdere klasse. Op de camping tussen 18.00 en 20.00 uur ook een warme maaltijd te krijgen. De eigenaar/beheerder is erg onvriendelijk! Jammer vonden wij dat. Klantvriendelijkheid zou toch fijn zijn..

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2017

• Oude reviews

7Jordi Langkamp24-07-2016

Leuk voor een nachtje !

Deze camping is een aanrader voor doortrekkers. De camping is wat ongeschikt voor langere periodes vooral voor gezinnen met kinderen. Er is geen Mini Club of zwembad. Voor ouderen wel geschikt want het is een zeer rustige camping, met een heerlijk restaurant aan het meertje. Kortom: goed sanitair, betaalde WiFi helaas, lekker eten, bootje varen in het meertje (gratis), golf club ligt er bij en een vriendelijke receptie, wat wil je nog meer :-)

• 9Eetgelegenheden

Gereisd in juli 2016

• 7clemens_105-07-2015

Mooi gelegen bij enrme golfbaan Praforst

Ontvangst door manager was zeer, zeer onvriendelijk. ACSI prijsperiode was niet juist vermeld in boek. Daardoor zou de prijs van onze voorgenomen verblijfperiode voor één extra week zich verdubbelen. Als wij dat te duur vonden, overwoog de manager ons niet eens toe te laten, alsof wij de verkeerde prijs te verantwoorden hadden. Aangezien wij met mensen daar op de camping afgesproken hadden, zijn we er toch gaan staan, anders hadden we rechtsomkeerd gemaakt. Zeer zeer slechte service. Plaats was in orde. Rustige camping, mooi gelegen aan bossen met veel wandelmogelijkheden en golfbaan. Goede fietsroutes. Sanitair in orde. Hünfeld op ca. 5 km, hetgeen goed te fietsen is op een licht glooiend fietstpad. Omgeving erg prachtig.

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2015

• 8Spkk30-05-2015

Prima camping

Prima camping, op doorreis naar Kroatie bezocht. Rustig gelegen, naast golfterrein in mooie omgeving. Sanitair schoon, je krijgt een sleutel mee om erin te kunnen, zo kunnen wandelaars en golfers het sanitair niet gebruiken.

Gereisd met partner in mei 2014

• 8M.geerts06-07-2014

Rustig mooi gelegen camping.

De halve camping voor ons zelf, omdat we als enige op het tentgedeelte stonden. Het geluid van de snelweg viel reuze mee. In de Biergarten goed gegeten. Toen we er waren hadden ze i.v.m. de wk een beeldscherm geplaatst. Een keer gekeken, toen Duitsland moest voetballen en bij elk doelpunt deelde het personeel schnaps uit. Wat betreft de camping beheerder, een stille man, die je rustig en beleefd ontvangt. Je moet geen haast hebben! De minigolfbaan moest nog gerenoveerd worden, daarom mochten we er voor een euro op. Sanitair was prima. Alleen lastig, dat je met een sleutel de deur van het gebouw moest openen. Een minpunt vonden we de prijs. Tentje, stroom, auto, ongeveer € 24,00 per nacht.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2014

• 8w27-10-2013

Rustige overnachtingscamping

Gelegen op enkele kilometers van de autobahn en de ons onbekende Rhön. Vlak terrein, goed sanitair. Enkele leuke speeltoestellen beschikbaar in de buurt van het restaurant. Het restaurant serveerde een buffet maar voor ons werd een uitzondering gemaakt en heerlijke Wiener Schnitzel bereid. Sanitair gebouw kan met sleutel geopend worden. Maak het keycord niet kapot, daar wordt de eigenaar tamelijk chagrijnig van ....

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

5 tips over Camping Knaus Campingpark Hünfeld - Praforst

• w, 27-10-2013

Wij reden via Point Alpha door naar Eisenach. Point Alpha geeft een goed beeld van hoe de scheiding tussen Oost en West moet zijn geweest.

• Erno, 03-08-2013

Tip; Pretpark (erlebnispark Steinau)

• wilkoklein, 22-07-2013

TIP voor lekker eten: wij gaan speciaal naar deze camping om te eten in Hünfeld centrum bij Schutzerhof in Napoleon's garden. Geweldig lekker eten

0 vragen over Camping Knaus Campingpark Hünfeld - Praforst

• SchaduwplaatsenAanwezig