Camping Odenwald

Weer vandaag7°-2°
Camping Odenwald
7,2

34 reviews over Camping Odenwald in het Nederlands

Heerlijk gestaan voor een paar dagen

Jet,
5-9-2018

Dit is een prima camping voor enkele dagen. Lekker om je vakantie naar Italië mee te beginnen en intussen Heidelberg te bekijken. De camping is prachtig gelegen en het zwembad is ook heel lekker. Wel kunenn ze inderdaad wat aan hun klantvriendelijkheid doen. We waren nog niet binnen of we moesten al een formulier tekenen dat onze kinderen de trampoline niet zouden misbruiken. Hahaha. Dat kan anders. Ook mochten we geen grondzeil gebruiken, maar dat hebben we natuurlijk wel gedaan. Verder is het restaurantje ok, de dames in de bediening werken heel hard. Prima voor een aankomstdagje. Inderdaad alles contant betalen. Wij hebben hier al met al een paar heerlijke dagen gehad.

nb: veel oudere stellen met een hond. Niet echt voor gezinnen.

Bezoek voor herhaling vatbaar

H. en A. te R.,
31-8-2018

Prachtige locatie, ruime plaatsen, schoon

sanitair, leuk zwembad, mooie wandelomgeving voor ons en onze hond.

Mooie camping, maar ga er beslist niet uit eten!

leo wijnhoven,
13-8-2018

Deze camping gaf ons rust en was een verademing. Ontvangst door de eigenaresse was vriendelijk. De man zou veel meer enthousiasme mogen uitstralen. Norse antwoorden, denkt niet met zijn gasten mee. Prijs/kwaliteitverhouding is goed. Mooie plaatsen in de schaduw of zon, gelijk zoals je het hebben wilt. De wandelroutes vielen ons tegen. Ook op de grote routekaart is het veel zoeken waar je nu precies bent. Het restaurant oogt gezellig, behalve wanneer je een klacht hebt over het bestelde. De restauranteigenaar trok het bord onder de ogen van mijn vrouw weg. "Je moet maar anders bestellen", was zijn antwoord, maar de kaart hebben we niet meer gezien. En dat wanneer je gezellig uit wilt eten op je verjaardag. Aanbeveling: géén gebruik maken van het restaurant. Een onvriendelijker persoon/kok zijn we nog niet eerder tegengekomen.

Prima camping

Irma,
30-7-2018

Mooie, natuurlijk aangelegde camping met een beekje. Sanitair en zwembad zijn brandschoon. Ook voor onze kinderen was er genoeg te doen in de vorm van een vrij uitgebreide speeltuin die je vanaf onze plek goed kon zien.

Er staan inderdaad redelijk wat oude caravans op de camping waarvan ik me afvraag of die nog in gebruik zijn (er was niemand toen wij er waren), maar daar hadden wij geen last van omdat ze op een ander veld stonden.

Ontvangst was prima, evenals het eten in het restaurantje op de camping (heel erg goed). Een minpunt is dat je niet kan pinnen, maar als je dat van tevoren weet, kan je dat regelen.

uiteindelijk toch mooie plaatsen

C. Busman,
26-8-2017

Erg rommelig, geen duidelijke plaatsen,geen juiste reserveringsplaatsen (te klein voor de caravans) is een dag later wel opgelost.

Restaurant heeft niet alles wat beloofd en op de publicatieborden stond . Alleen broodjes tijdens de weekeinden. Camping om 23:00 uur stikdonker. Het toiletgebouw was brandschoon Geen winkel.

Kortom niet hetgeen in de catalogi vermeld stond.

Volgende keer een andere camping...

Laura,
8-8-2017

Geen wifi/internet, vaak helemaal geen bereik. Dus ook bellen was een crime. Camping ligt op een prachtige plek.(jammer van de drukke weg die erlangs loopt). Alles moet contant betaald worden. Er werd regen verwacht, maar we mochten absoluut geen grondzeil gebruiken. "Wij hebben gras op de camping, dat moet ook voor de volgende gasten groen zijn". Right...

Jammer van de beheerders, er zou echt wat moois van zijn te maken. Veel oude (verlaten) caravans. Ook veel oudere mensen. Wij zijn de volgende ochtend weer vertrokken terwijl we 3 nachten zouden blijven.

Redelijk

Wit de Arnoud,
11-7-2017

Geen doorreiscamping en ook niet een om drie weken te staan, eigenaar is inderdaad niet de alleraardigste, werden bijna afgevoerd door de polizei omdat mn hondjes in de buurt van zn receptie kwamen.

De plek die we hadden was wel heel erg mooie en idillisch aan de beek.

we hebben een hapje gegeten in het restaurant wat op zich wel ging maar geen hoogstandje was.

erg veel moeite moeten doen om er met de auto en caravan te komen, niet vlak naast de autobahn

Vreselijk onaardig

Sandra,
31-5-2017

De eigenaar is een onbeschofte man, die er niet voor terugdeinst klanten af te snauwen. Afgezien daarvan moest mijn zus, die bij mijn zoontje en mij in de grote tent sliep extra betalen, omdat we geen "gezin" vormden ("wir schützen die Familie", zei hij). Dus voor 2 tenten betaald, terwijl er maar 1 tent stond. Toen er op gegeven moment zigeuners kwamen kamperen en met hun smoezelige kleren in het zwembad doken, werd er niets ondernomen door de eigenaar, terwijl het hem herhaaldelijk gevraagd werd door verschillende camping-gasten. Zelden zo opgelucht geweest als toen we zijn vertrokken. De hele vakantie heeft een zure nasmaak, zelfs nu nog, na bijna 1 jaar. Helaas echt geen aanrader en dat terwijl de omgeving prachtig is.

leuke camping

robbert
13-8-2016

Bij aankomst wat verwarring omdat er bijna geen plek was, alles was gereserveerd volgens de eigenaar. Je krijgt een kaartje en daarop kruist de camping eigenaar alles af waar je niet mag staan. Maar bij navraag viel dat weer helemaal mee en hadden we toch een goede ruime plek. beetje raar van de eigenaar dat hij je zo laat zoeken. Verder veel oude vervallen vaste gasten plekken maar je merkt dat de eigenaar er elk jaar weer wat aan het opknappen is. De camping zelf is wel goed onderhouden.

Sanitair is goed redelijk nieuw, en gelukkig geen muntjes.

restaurant is lekker en niet te duur.

In de omgeving redelijk wat te doen al is het allemaal wel een beetje verouderd 1970 stijl in de omgeving.

vind het een 7, waard.

Prachtige locatie maar ...,,

gerbrand goudbeek
12-8-2016

De camping ligt op een prachtige locatie, maar helaas laat de reiniging van het sanitair te wensen over, met name de dames faciliteit was ver onder de maat. Je hebt gratis WiFi maar dit werkt voor geen meter, echter nog is dat je met een KPN abonnement zelfs geen telefoon bereik hebt. Vodafoon gebruikers hadden soms geluk dat ze wel konden telefoneren. Op deze camping ben je in principe onbereikbaar. Het restaurant is wel goed. De vuilnisbakken waren ook continue overvol, dit ben je in Duitsland niet gewend. De receptie is niet erg behulpzaam, je krijgt een onduidelijk kaartje waar je wel en niet mag staan en je zoekt het maar uit. Ondanks de locatie komen we hier niet terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Odenwald in Hirschhorn am Neckar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Odenwald zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.