Camping Odenwald

30 reviews over Camping Odenwald in het Nederlands

uiteindelijk toch mooie plaatsen

C. Busman
26-8-2017

Erg rommelig, geen duidelijke plaatsen,geen juiste reserveringsplaatsen (te klein voor de caravans) is een dag later wel opgelost.

Restaurant heeft niet alles wat beloofd en op de publicatieborden stond . Alleen broodjes tijdens de weekeinden. Camping om 23:00 uur stikdonker. Het toiletgebouw was brandschoon Geen winkel.

Kortom niet hetgeen in de catalogi vermeld stond.

Volgende keer een andere camping...

Laura
8-8-2017

Geen wifi/internet, vaak helemaal geen bereik. Dus ook bellen was een crime. Camping ligt op een prachtige plek.(jammer van de drukke weg die erlangs loopt). Alles moet contant betaald worden. Er werd regen verwacht, maar we mochten absoluut geen grondzeil gebruiken. "Wij hebben gras op de camping, dat moet ook voor de volgende gasten groen zijn". Right...

Jammer van de beheerders, er zou echt wat moois van zijn te maken. Veel oude (verlaten) caravans. Ook veel oudere mensen. Wij zijn de volgende ochtend weer vertrokken terwijl we 3 nachten zouden blijven.

Redelijk

Wit de Arnoud
11-7-2017

Geen doorreiscamping en ook niet een om drie weken te staan, eigenaar is inderdaad niet de alleraardigste, werden bijna afgevoerd door de polizei omdat mn hondjes in de buurt van zn receptie kwamen.

De plek die we hadden was wel heel erg mooie en idillisch aan de beek.

we hebben een hapje gegeten in het restaurant wat op zich wel ging maar geen hoogstandje was.

erg veel moeite moeten doen om er met de auto en caravan te komen, niet vlak naast de autobahn

Vreselijk onaardig

Sandra
31-5-2017

De eigenaar is een onbeschofte man, die er niet voor terugdeinst klanten af te snauwen. Afgezien daarvan moest mijn zus, die bij mijn zoontje en mij in de grote tent sliep extra betalen, omdat we geen "gezin" vormden ("wir schützen die Familie", zei hij). Dus voor 2 tenten betaald, terwijl er maar 1 tent stond. Toen er op gegeven moment zigeuners kwamen kamperen en met hun smoezelige kleren in het zwembad doken, werd er niets ondernomen door de eigenaar, terwijl het hem herhaaldelijk gevraagd werd door verschillende camping-gasten. Zelden zo opgelucht geweest als toen we zijn vertrokken. De hele vakantie heeft een zure nasmaak, zelfs nu nog, na bijna 1 jaar. Helaas echt geen aanrader en dat terwijl de omgeving prachtig is.

Oude reviews (archief)

leuke camping

robbert
13-8-2016

Bij aankomst wat verwarring omdat er bijna geen plek was, alles was gereserveerd volgens de eigenaar. Je krijgt een kaartje en daarop kruist de camping eigenaar alles af waar je niet mag staan. Maar bij navraag viel dat weer helemaal mee en hadden we toch een goede ruime plek. beetje raar van de eigenaar dat hij je zo laat zoeken. Verder veel oude vervallen vaste gasten plekken maar je merkt dat de eigenaar er elk jaar weer wat aan het opknappen is. De camping zelf is wel goed onderhouden.

Sanitair is goed redelijk nieuw, en gelukkig geen muntjes.

restaurant is lekker en niet te duur.

In de omgeving redelijk wat te doen al is het allemaal wel een beetje verouderd 1970 stijl in de omgeving.

vind het een 7, waard.

Prachtige locatie maar ...,,

gerbrand goudbeek
12-8-2016

De camping ligt op een prachtige locatie, maar helaas laat de reiniging van het sanitair te wensen over, met name de dames faciliteit was ver onder de maat. Je hebt gratis WiFi maar dit werkt voor geen meter, echter nog is dat je met een KPN abonnement zelfs geen telefoon bereik hebt. Vodafoon gebruikers hadden soms geluk dat ze wel konden telefoneren. Op deze camping ben je in principe onbereikbaar. Het restaurant is wel goed. De vuilnisbakken waren ook continue overvol, dit ben je in Duitsland niet gewend. De receptie is niet erg behulpzaam, je krijgt een onduidelijk kaartje waar je wel en niet mag staan en je zoekt het maar uit. Ondanks de locatie komen we hier niet terug.

Onverwacht een prachtige, groene locatie. Er stroomt een 'gezellig' beekje over de camping. Mooie omgeving. Leuk wandelen. De eigenaresse adviseert ons een plek dichtbij de speeltuin....dit doen we, maar doet dit vervolgens ook met alle andere nieuwkomers met kleine kinderen... Ons veld staat vol, de rest van de camping niet. Geen goede voorzieningen voor water halen, afvalwater, chemisch toilet.

Klein speeltuintje, klein zwembadje. Maar afdoende voor m'n dochter van 8. We staan met opa, oma, dochter en mijzelf met caravan op een plek. We betalen hier anderhalf keer het tarief voor... (?) Oh ja. Hier betaal voor álles extra (electriciteit, afval. Wassen in de wasmachine dan word je eerst gevraagd op hoeveel graden je wilt wassen. Wil je op de kooplaat koken, dan betaal daar uiteraard ook voor! ) EN je moet alles contant betalen. Eigenaren erg kortaf en niet erg vriendelijk ("nur bar!"). Restaurantje is leuk, lekkere schnitzels met Radler voor weinig geld.

Nooit meer, vergane glorie

Herrema
2-7-2016

Veel achterstallig onderhoud, ook de dagelijks onderhoud laat te wensen over.

Vuilnisbakken die bijna niet geleegd worden.

Sanitair: het mooie nieuwe gebouw word slecht schoongemaakt, het oude gebouw is volgens mij wel gerenoveerd maar de vloer hebben ze niets aan gedaan (urinelucht) ook hier wordt niet genoeg schoongemaakt.

De horeca was matig en alleen contant betalen.

Dicht bij een doorgaande weg dus veel auto verkeer.

Zwembad was netjes, was alleen een grote groep jongelui (ca 50 man) omheen aan het camperen, dan ga je niet in je uppie ontspannend zwemmen, gaf me een onbehaaglijk gevoel.

Erg jammer er is een leuke camping van te maken mmar er moet nog veel gebeuren.

Nooit meer

Klaus
28-8-2015

Zeer verouderd ! Verlichting zeer summier s,avonds / s,nachts, vooral als je s,avonds aankomt moet je zelf de verlichting in tent aan sluiten tja dat werd moeilijk zoeken !

S,nachts last van vele autoverkeer bij de camping!

Dit nooit meer

Hans
10-7-2015

Onvriendelijke eigenaar! Zoals op vele Duitse campings geen of slechte WIFI(WLAN) waar men trouwens wel reclame voor maakt. We stonden op een achterveld waar totaal geen verlichting was. Nog steeds vele oude vieze stacaravans! Omgeving wel mooi.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Odenwald in Hirschhorn am Neckar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Odenwald zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Odenwald scoort een 6.16 uit 10 op basis van 32 reviews.