8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Schlosshotel Herborn voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Schlosshotel Herborn in het Nederlands

Prachtige dagen gehad

J.W.M.van Geenen
21-5-2018

Het is een goed hotel,goed eten , goede bedden alleen wat gemakkelijkere stoelen op de kamer zou fijn zijn. Verder is het voor iemand die van de natuur houd een geweldig gebied.

Prima hotel

Hugo
      11-9-2016

De toegang tot het hotel is ietwat ongewoon. Vanaf de straat moet men via een onderdoorgang naar de lobby met receptie. Onze comfort kamer ligt in het nieuwe gedeelte en is modern van uitstraling en ziet er beter uit dan de kamer die we aanvankelijk kregen toegewezen (het oude gedeelte). De totale grootte incl. de badkamer is ca. 24 m2. We hebben hier de beschikking over twee kingsize één persoonsbedden, fauteuil met rond salontafeltje, bureautje met stoel, koelkastje, flatscreen KTV, een grote linnenkast met kofferplaats en kapstok. De badkamer van ca. 6 m2 is ook in orde, fris, met toilet wastafel en douche. Verder gratis Wifi, parkeren, kluisje, koffie/theezetfaciliteit en een staande ventilator en schone vloerbedekking. De verlichting is goed en eigenlijk wordt alleen airco gemist wanneer het zomers warm is. Ontbijt: Prima. Ons oordeel: Goed hotel voor onderweg naar het zuiden.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Top hotel

Marjo.
      11-5-2016

Mooi hotel. 250 meter van het centrum . Uitstekend ontbijt. Fantastische keuken.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Midden in het dorp, best goed hotel

Mark
      29-5-2012

Ivm familieaangelegenheid 2 nachten hier verbleven. Hotel ligt niet ver van autosnelweg 45 (Dortmund - Giessn) en dus ideaal voor een tussenstop of een weekendbreak. Het was heerlijk rustig en goed, eigen parkeerplaats maar die is niet groot. Wij hadden kamer 211 met een prachtig uitzicht op het slot waar het hotel zn naam aan ontleent. Incl. ontbijt was het 99 euro p.k.p.n Helemaal niet verkeerd dus. De kamer is eenvoudig ingericht maar wel een flatscreen TV, een minibar en een kluisje dat niet zelfstandig te gebruiken is. Bedden waren goed, badkamer idem ook al was daar een douchegordijn. In de lobby gratis koffie te verkrijgen, ontbijt is goed verzorgd. Van de kleine wellness hebben we vanwege tijdgebrek geen gebruik gemaakt. Centrum van het dorp ligt om de hoek, prachtige vakwerkhuizen.

Gereisd Met partner in mei 2012

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Terras
      • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenHiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schlosshotel Herborn in Herborn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schlosshotel Herborn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.