Hotel Park Inn Heppenheim ***

Hotel Park Inn Heppenheim
Hotel Park Inn Heppenheim
8,3

Weer vandaag4°-1°

We hebben een aantal aanbieders voor Park Inn Heppenheim voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Park Inn Heppenheim in het Nederlands

eenvoudig hotel, prima voor een overnachting

RBVW, 25-10-2012

Prima hotel voor een overnachting. Wij maken regelmatig een stop in Heppenheim en verblijven dan in het Park Inn. Heppenheim is een super leuk stadje.

Geweldig hotel voor een overnachting.

Jan van Vliet, 11-7-2011

De Park in is een heel fijn hotel met ruime kamers. Het ziet er allemaal keurig uit en men kan voor een redelijk bedrag onder het hotel parkeren. Kamers zeer compleet, mooie badkamer en prima internet op de kamer. Uitzicht is niet veel doch het stadje is alleraardigst. Personeel vriendelijk en de kamers heerlijk stil. Bedden in uitstekende staat en alles zeer schoon. Absoluut een aanrader voor overnachting of langer.

Leuk hotel in oud Duits stadje

Ivo Kusmic, 13-12-2008

Gedeeltelijk nieuw, gedeeltelijk oorspronkelijk hotel in een "traumhaft" oud Duist dorpje vol vakwerkhuisjes, kerkjes en leuke restaurantjes. Mijn stek als ik in Midden-Duitsland moet zijn!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Inn Heppenheim in Heppenheim-Kirschhausen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Inn Heppenheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Park Inn Heppenheim scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.