Pension Haus Lulaysterster

Pension info

Meer pension info

1 review over Pension Haus Lulay

• 8Jaap Hoek03-09-2007

Komende vanuit Italië dit hotel geboekt als overnachtingsadres. Het ligt op zo'n 750 km van het Gardameer en lekker op de route. Het ligt vlak bij Heidelberg. Voor de kosten hoeft u het niet te laten. Wij betaalden 58 euro voor een driepersoonskamer, inclusief een super ontbijt. De kamers zien er prima uit en het hotel ligt aan de rand van een bos. Tijdens het ontbijt zagen wij zelfs een specht lekker in een boom hakken naast het hotel. Kortom een echte aanrader voor mensen die niet in een keer vanuit Italië naar huis willen jakkeren. Een heerlijke nachtrust en een goed ontbijt en je kan de volgende dag weer uitgerust op pad.

Gereisd met familie in september 2007

0 tips over Pension Haus Lulay