Sorteren

Reviews over Hassenroth

Geweldig.

G.Willemsen
    21-5-2013

Hotel Talblick is zeer aan te bevelen. Het uitzicht is uniek. In het dorp zelf is niet veel te beleven, maar de omgeving is een wandel paradijs. De mensen zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. Goede en zeer schone kamers. Het driegangen menu is erg goed en voldoende. (ook voor de grote eters) Goed uitgangspunt om Odenwald te verkennen. Mooie plaatsen in de omgeving, Michelstad. Miltenberg, Eberbach en Heidelberg zijn een bezoek meer dan waard. Wij komen er graag terug.

Gaan beslist in voorjaar terug!

Tiny en Jan Linssen
    15-9-2010

Eenvoudig maar zeer goed pension.Eten is voortreffelijk.Elke dag "tovert"de gastvrouw een heerlijk 3 gangen menu voor de gasten.Hassenroth is een klein dorp met ca 1000 inwoners Het is bergje op en bergje af.Uitstekend uitgangspunt voor natuurwandelingen.In een straal van 35 km rond Hassenroth is veel te bezichtigen.Aanraders zijn Michelstadt en Miltenberg.Veel schitterens vakwerk en prachtige kerken.Wij waren er een week en HP geboekt.

Begin mei 2008 waren wij in Talblick

HPG
    29-6-2008

Begin mei 2008 waren wij in Talblick.

De eigenaren zijn uitermate vriendelijk en behulpzaam.

De kamers zijn ietwat gedateerd maar alles zit erop en aan en het is schoon.

Het eten is eenvoudig maar van prima kwaliteit en ruim voldoende.

Dit is een prima uitgangspunt om het Odenwald te leren kennen.

De prijs/kwaliteitsverhouding is prima in orde.