Camping Park Hammelbach

49 reviews over Camping Park Hammelbach in het Nederlands

Eenvoudige nette camping

Familie Bons
26-8-2017

Op terugreis vanuit het zuiden wilden we hier overnachten. Ligt een behoorlijk stuk van de snelweg. Na snelle incheck moesten we kort wachten omdat de ons toebedeelde plek nog niet vrij was. Tijdens wachten toch nog een andere plek toebedeeld gekregen. Helemaal achteraan tegen de velden aan met mooi uitzicht. Mooie ruime veldjes. Vaste plekken liggen bijna allemaal gecentreerd in het midden. Daaromheen de tourplaatsen. Het is er heerlijk rustig. Alleen toch wel wat geluidsoverlast van de tractor die af en aan over de ernaast gelegen veldweg rijd. Misschien is dat niet altijd zo maar wel net toen wij er verbleven. Hoofdzakelijk Nl en DE bezoekers. Sanitair goed en schoon. Op camping zelf, op een heel klein speeltuintje na, niets te beleven. Zwembad, welke op loopafstand zou liggen, hebben we niet bezocht. Ook geen restaurant. Wij haalden een doner schotel bij de plaatselijke donerzaak (10 min. lopen). Dit bleek erg lekker. Aanrader dus.

Verder stelde het plaatsje Grasellenbach niets voor. We besloten uiteindelijk om toch door te rijden huiswaarts. Dit had overigens niets te maken met de camping. Deze is voor een overnachting, en misschien wel meerdere, meer dan okay. Een camping voor rustzoekers die eropuit willen in de omgeving.

Rustige schone camping

Marcel Schut
25-8-2017

Mooie ruime plekken afgescheiden door lage heggetjes.

Mooi wandelgebied.Tip dagje Weinheim bijzonder mooi stadje met schlosspark ,exotenwald,en Hermanshof

Absolute aanrader!

Fam. Visser
9-7-2017

Een hele mooie camping, prachtig gelegen, hele grote plekken met een de buitenzijde (de tourplaatsen!) fantastisch uitzicht. De plekken hebben een eigen stroompaal met waterkraan en afvoer. Sanitairgebouw ligt centraal en is superschoon. Erg vriendelijke eigenaresse en prima broodjesservice. IJssalon, prima (betaalbaar) restaurant en zwembad op loopafstand. En niet te vergeten erg goede Wi-Fi, wel betaald maar gezien de snelheid en signaalsterkte heb ik dat er graag voor over.

Oude reviews (archief)

Prachtige camping met ruime plekken

Jeroen, Corine en Noor
17-9-2016

De eigenaren van de camping helpen je overal mee. Verder is alles super schoon. De toeristische plaatsen liggen op de mooiste plek van de camping met een erg mooi uitzicht op de natuur. Een aanrader voor wie dit gebied wil bezoeken.

Keurig

Ezra
15-9-2016

Nette camping met bijna alleen vast standplaatsen. Ruime plekken. Ingericht op caravans. Groot sanitairgebouw met muziek. Aufenthaltstaum in de kelder. Centrifuge voor de handwas aanwezig en de was is in no-time droog. Geen gratis wifi.

Naar alle kanten gemarkeerde wandelingen. H10 is een aanrader. Broodjes zijn te bestellen bij de receptie en komen dan elke dag! (Hadden wij niet begrepen)

Geweldig voor degene die van rust en natuur houdt

Familie Gulpers
11-9-2016

Wij zochten een rustige camping, zonder animatie in een verkeersluwe omgeving en vonden deze in Hammelbach. Wij gingen voor 3 dagen en bleven 3,5 week, omdat wij het zeer naar onze zin hadden.

De camping heeft grote plaatsen, waarvan vele met geweldig uitzicht.

Geweldige sanitaire voorzieningen, die zeer goed schoongemaakt worden.

Zeer gastvrije beheerders, die alles doen om het naar je zin te maken en geïnteresseerd zijn in het wel en wee van hun gasten.

Vanaf de camping vele wandelroutes.

Zeker voor herhaling vatbaar.

mooie, rustige camping

Gert Miltenburg
5-9-2016

hele mooie, rustige camping! Erg goed onderhouden met veel vaste plaatsen. De camping ligt aan de rand van het dorpje waar waar 3 restaurants zijn. Wij zijn in het voorseizoen en op doorreis op deze camping geweest, in het voorseizoen en naseizoen kun je in de weekeinden heerlijk eten in Bauer's hofstubchen een erg leuke ervaring! Aanschuiven bij de locals aan lange grote tafels. De camping zelf heeft geen eetgelegenheid, broodjes bestellen kan wel.

De camping heeft zeer net sanitair met altijd warm water (drukknop waarbij de tijd wel erg kort is). vriendelijke eigenaren en rustig gelegen. Nadeel is dat de supermarkt minimaal 10km verderop ligt en er in de directe omgeving buiten wandelen en fietsen weinig te doen is. De camping ligt wel erg centraal voor de vele bezienswaardigheden en activiteiten in de omgeving.

Heerlijk rustig, netjes en super gastvrij!

Familie uit Veldhoven
5-9-2016

We hebben 2,5 week op deze camping gestaan met onze kinderen (8 en 9) en de tent en we hebben het heerlijk gehad. Er waren niet heel veel kinderen, maar genoeg om wat samen te spelen. De schommel was de grootste trekpleister, net als de voetbaltafel.

De camping is heel rustig, we hebben genoten van de mooie omgeving en ook in de directe omgeving van de camping kun je al mooie (avond)wandelingen maken en herten spotten kun je vanaf je plek met een beetje geluk ook.

Geen animatie en kinderen die tot 23.00 over de camping rennen, maar dat zoeken wij ook niet. Wel een hele vriendelijke gastvrouw die echt om haar gasten geeft en ook voor de kinderen aandacht heeft.

De broodjesservice is ideaal, elke dag verse broodjes afhalen bij de receptie.

Het toiletgebouw wordt dagelijks grondig schoongemaakt en ook de camping zelf is goed onderhouden. Er is een groot deel voor vaste gasten, maar daar heb je als 'tijdelijke gast' geen hinder van, de sfeer op de camping is gemoedelijk.

Tip: Kletterwald in Viernheim, Felsenmeer. Voor geocachers liggen er mooie wandelingen/caches in de omgeving en (race)fietsers kunnen zich hier goed uitleven.

Helena
1-8-2016

We hebben 2 weken op deze camping gestaan, en hadden een prachtige, ruime plek. Aan eén kant een heg, de andere kant wat struikjes.Ook enkele bomen voor wat schaduw. We vonden het steeds weer een genot om na een dagje weg te zijn geweest bij de tent van het uitzicht te genieten; reeën en een boer die aan het werk is op de landerijen. In Hammelbach zit een heel goed Döner (afhaal)restaurant.

Mooie camping

Hordijk
23-7-2016

Prima camping met fantastisch uitzicht (plekken aan de buitenrand). Hou je van de natuur dan ben je hier op de juiste plek. Heel net sanitair en alles is gewoon goed voor elkaar. Middagrust wen je vanzelf aan. Zwembad en tapas restaurant op loopafstand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Park Hammelbach in Hammelbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Park Hammelbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Park Hammelbach scoort een 8.84 uit 10 op basis van 55 reviews.