Hammelbach

Reviews over Hammelbach

Pitoresk

Ketje,
    13-7-2015

Hammelbach is een klein dorpje. Vriendelijke mensen in de winkeltjes. Ergens een trap tussen de huizen met allemaal beeldende kunst. Heel opmerkelijke om dat te ontdekken. Ook een oud kerhof met oorlogs-slachtoffers en een ruine van een kapel uit 1400.

Gereisd met vrienden in juli 2013

Heerlijk wandelen / mountainbiken en veel cultuur

Matthijs van der Boom,
    26-7-2013

Hammelbach ligt in een gebied dat heel bosrijk is en prachtige wandel en fietsroutes biedt. Een leuke dierentuin en veel cultuur en heerlijke streekgebonden specialiteiten zijn enkele zaken die je er vindt.

Gereisd met partner in Sun Jul 14 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Klein maar fijn dorp

Ward,
    12-1-2013

voor de echte boodschappen moet je naar een andere dorpje... Maar dat is maar een klein eindje.... kun je op de fiets doen. Echter de terug weg moet je wel een flinke beklimming doen (als je met een gewone fiets gaat is dit een behoorlijke)

Gereisd met partner in juli 2005
Hammelbach scoort een 7,4 uit 10, op basis van 10 reviews