Reviews over Hammelbach

Rustig, Terrassen, Top sanitair, Klant KONING

Inge en Johan Coenen [NL],
    3-9-2018

geweldige ontvangst, prachtige terrassencamping, extreem rustige omgeving, fenomenaal sanitair [netjes/luxe] en als je dan een klein ongelukje krijgt met de fiets dan blijkt [in nood] hoe de mensen van de camping je helpen/ondersteunen/aandacht geven. GEWELDIGE ERVARING!!! Klant is KONING/KEIZER op deze camping. Binnenterrein voornamelijk bezet door vaste gasten. Buitenrand [met prachtig uitzicht voor de vakantiegangers. Helaas kan ik geen foto's toevoegen maar elke foto op de website is een WARE weergave van de werkelijkheid.

Super

Erwin,
    17-8-2018

Prachtige rustige camping. Relatief klein met mooie gescheiden ruime plaatsen . Mooi gelegen met uitzicht op het dal. Sanitair is erg goede kwaliteit. Ook met kleine kinderen ideaal. De camping beschikt over een met sleutel afsluitbare babywasgelegheid. Wij hebben hier ruim een week gestaan. Wij hebben het super gehad.

Eenvoudige nette camping

Familie Bons,
    26-8-2017

Op terugreis vanuit het zuiden wilden we hier overnachten. Ligt een behoorlijk stuk van de snelweg. Na snelle incheck moesten we kort wachten omdat de ons toebedeelde plek nog niet vrij was. Tijdens wachten toch nog een andere plek toebedeeld gekregen. Helemaal achteraan tegen de velden aan met mooi uitzicht. Mooie ruime veldjes. Vaste plekken liggen bijna allemaal gecentreerd in het midden. Daaromheen de tourplaatsen. Het is er heerlijk rustig. Alleen toch wel wat geluidsoverlast van de tractor die af en aan over de ernaast gelegen veldweg rijd. Misschien is dat niet altijd zo maar wel net toen wij er verbleven. Hoofdzakelijk Nl en DE bezoekers. Sanitair goed en schoon. Op camping zelf, op een heel klein speeltuintje na, niets te beleven. Zwembad, welke op loopafstand zou liggen, hebben we niet bezocht. Ook geen restaurant. Wij haalden een doner schotel bij de plaatselijke donerzaak (10 min. lopen). Dit bleek erg lekker. Aanrader dus.

Verder stelde het plaatsje Grasellenbach niets voor. We besloten uiteindelijk om toch door te rijden huiswaarts. Dit had overigens niets te maken met de camping. Deze is voor een overnachting, en misschien wel meerdere, meer dan okay. Een camping voor rustzoekers die eropuit willen in de omgeving.

Rustige schone camping

Marcel Schut,
    25-8-2017

Mooie ruime plekken afgescheiden door lage heggetjes.

Mooi wandelgebied.Tip dagje Weinheim bijzonder mooi stadje met schlosspark ,exotenwald,en Hermanshof

Absolute aanrader!

Fam. Visser,
    9-7-2017

Een hele mooie camping, prachtig gelegen, hele grote plekken met een de buitenzijde (de tourplaatsen!) fantastisch uitzicht. De plekken hebben een eigen stroompaal met waterkraan en afvoer. Sanitairgebouw ligt centraal en is superschoon. Erg vriendelijke eigenaresse en prima broodjesservice. IJssalon, prima (betaalbaar) restaurant en zwembad op loopafstand. En niet te vergeten erg goede Wi-Fi, wel betaald maar gezien de snelheid en signaalsterkte heb ik dat er graag voor over.

Hammelbach scoort een 7,4 uit 10, op basis van 10 reviews