Hotel Tannenhof

22 reviews over Hotel Tannenhof in het Nederlands

prima

Thea
14-5-2018

Mooi hotel ligt in een mooie omgeving de kamers zijn prima en het eten was lekker en een super ontbijt

Relaxt

Thomas
6-5-2018

Kamer gewoon netjes. Badkamer gedateerd met krappe douchecabine en barst in de wastafel. De keuken goed

Oude reviews (archief)

goed hotel voor die prijs

freddy
31-10-2013

is een uitval bassis om te wandelen in een mooie omgevinf

Niets op aan te merken

F.G. Wierbos-Klein
1-9-2013

Inderdaad niets op aan te merken. De mensen waren vriendelijk, het ontbijt en eten was/waren goed en lekker. DE kamer was ruim en schoon. De omgeving was wat minder, maar dat wisten we van tevoren. Genoeg leuke plaatsjes in de buurt

Prima hotel en goede service

gerard_15
14-9-2012

Wij kunnen niks negatiefs over dit hotel melden. Misschien dat een van de bedden een beetje kraakte, maar dat is dan ook alles...

Dit nooit meer!

M.Vorstenbosch@casema.nl
27-8-2012

Hotel Tannenhof in Haiger kent een goed ontbijt, mooie kamer, zeer slecht buffet eten , slechte service,zeer trage bediening, erg dronken gasten, die toch bier geserveerd kregen.Op terras gezang door dronken gasten. Moesten 1 uur wachten op het avondeten, geen plaats(?). Zijn na de eerste nacht al vertrokken.

Voor ons geen herhaling

audry
13-8-2012

Hotel ziet er netjes uit, goede douche/toilet. Ons verblijf met 2 kinderen was geen succes. De kamer was te klein voor 4 personen, slaapbank voor de kinderen was geen succes, hoewel het hotel normaal vond.

We konden tevens letterlijk het gesprek van de hotelgasten naast ons horen en het toilet horen doorspoelen.

Zwembad was alleen toegangkelijk via de sauna, niet erg prettig met kinderen. Wij zijn eerder vertrokken uit dit hotel dan gepland en wij hebben geen restititutie gehad van betaling.

Leuk hotel aan de bosrand

Nanno S. van der Wiel
15-7-2011

Prima hotel. Wij waren met z'n 4en hadden 2 kamers met balcon. De ene kamer met bad, koelkast en flatscreen, de andere kamer zonder dat alles maar wel met "kringloopwinkelbankje". Ondanks dat het hotel vol zat geen last van medegasten. Geen lawaai, geluid ook niet van de onder liggende bar. Goed eten. Ontbijt goed maar niet luxe. In het nabijgelegen bos ligt een loop trimparcours.

Goede prijs

fredstrom
5-1-2011

Prijs is goed, kamers proper: welness is iets minder: eten mag iets meer, kwaliteit is goed: ligging tegen industrie/woonwijk. Personeel nogal traag (polen)

aanrader

koi1206
2-1-2011

Sauna en 1/2 u massage was in de prijs inbegrepen. Ontbijt uitgebreid. Men kwam ons zelfs vragen of ze nog iets speciaal moesten bakken 's morgens niettegenstaande er al veel lag

We hebben een aantal aanbieders voor Tannenhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tannenhof in Haiger, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tannenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tannenhof scoort een 7.86 uit 10 op basis van 22 reviews.