Hotel Tannenhof

25 reviews over Hotel Tannenhof in het Nederlands

Prima

kees,
22-10-2018

Mooie omgeving .Bezoek Dillenburg, Hernborn , Weilburg.

Prima hotel

W.J.,
19-10-2018

Goede ontvangst. Vriendelijk personeel.

Ligging van het hotel tegenover industriegebiedje minder handig i.v.m. vroeg vertrekkende vrachtauto(s).

Ruime parkeergelegenheid.

Prima

Nelly,
20-8-2018

Service goed. Vriendelijk personeel. Ligging ok. Je kunt gelijk wandelen in een mooi gebied vanuit het hotel. Alleen op zondag geen diner. Toen zijn we bij het panoramarestaurant in het dorp geweest, was super goed. Ontbijtbuffet en diner was prima. Pluspunt is het fijne zwembad met sauna waar wij elke dag gebruik van hebben gemaakt. Kortom een aanrader.

prima

Thea,
14-5-2018

Mooi hotel ligt in een mooie omgeving de kamers zijn prima en het eten was lekker en een super ontbijt

Relaxt

Thomas,
6-5-2018

Kamer gewoon netjes. Badkamer gedateerd met krappe douchecabine en barst in de wastafel. De keuken goed

goed hotel voor die prijs

freddy
31-10-2013

is een uitval bassis om te wandelen in een mooie omgevinf

Niets op aan te merken

F.G. Wierbos-Klein
1-9-2013

Inderdaad niets op aan te merken. De mensen waren vriendelijk, het ontbijt en eten was/waren goed en lekker. DE kamer was ruim en schoon. De omgeving was wat minder, maar dat wisten we van tevoren. Genoeg leuke plaatsjes in de buurt

Prima hotel en goede service

gerard_15
14-9-2012

Wij kunnen niks negatiefs over dit hotel melden. Misschien dat een van de bedden een beetje kraakte, maar dat is dan ook alles...

Dit nooit meer!

M.Vorstenbosch
27-8-2012

Hotel Tannenhof in Haiger kent een goed ontbijt, mooie kamer, zeer slecht buffet eten , slechte service,zeer trage bediening, erg dronken gasten, die toch bier geserveerd kregen.Op terras gezang door dronken gasten. Moesten 1 uur wachten op het avondeten, geen plaats(?). Zijn na de eerste nacht al vertrokken.

Voor ons geen herhaling

audry
13-8-2012

Hotel ziet er netjes uit, goede douche/toilet. Ons verblijf met 2 kinderen was geen succes. De kamer was te klein voor 4 personen, slaapbank voor de kinderen was geen succes, hoewel het hotel normaal vond.

We konden tevens letterlijk het gesprek van de hotelgasten naast ons horen en het toilet horen doorspoelen.

Zwembad was alleen toegangkelijk via de sauna, niet erg prettig met kinderen. Wij zijn eerder vertrokken uit dit hotel dan gepland en wij hebben geen restititutie gehad van betaling.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tannenhof in Haiger, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tannenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.