Sorteren

Reviews over Hadamar

prima kamer, mooie welness

G. Sewnandan
    28-11-2016

mooie sauna ruimte met zwembad, wirlpool en relaxruimte. Op 3e etage was irritant geluid te horen (vermoedelijk de technische installatie van het zwembad oid)

Redelijk hotel voor een kort verblijf

jasper
    31-5-2011

Dit hotel hebben we bezocht op doorreis naar Zuid-Duitsland.

Het is een mooi hotel, met een een redelijk groot wellness-gedeelte (zwembad, sauna, whirlpool). Ook een goed restaurant en uitgebreid ontbijt.

Helaas was de kamer wat minder. De kamer was weliswaar schoon en van alle gemakken voorzien, maar wel gehorig, warm en de kamer lag pal langs een straat waar tot diep in de nacht lawaai wordt gemaakt. Bedden zijn ook erg slecht, de matrassen zijn in jaren niet meer vervangen. En om half zes 's ochtends begon men met stofzuigen in het restaurant, dat beneden onze kamer lag. Kortom: niet veel geslapen hier!

prima stek voor een (zakelijke) overnachting

O. Laarman
    7-12-2009

Ik had het hotel gekozen omdat het dicht bij de A3 ligt en vanwege de faciliteiten.

Het sauna gedeelte is perfect om zo een avondje gebruik van te maken en te ontspannen.

vriendelijk pesoneel en hulpvaardig,

Natalie Krämer
    12-5-2008

vriendelijk pesoneel en hulpvaardig,

Leuk Hotel, Goed duits onbijt, rustig gelegen

Tom Janssen
    16-3-2008

Leuk Hotel, Goed duits onbijt, rustig gelegen. ERg ruime kamers met tv en minibar. Bij aankomst stonden er 2 flessen wate klaar. Tegen betaling kunnen films gekeken worden op de kamer. Goede uitvalsbasis voor de verkenning van de omgeving.

Hadamar scoort een 4 uit 10, op basis van 1 reviews