Camping Fuldaschleife

9 reviews over Camping Fuldaschleife in het Nederlands

Voor 1 overnachting prima

Schansjes,
29-8-2018

Voor 1 overnachting prima. Ongeveer 25 euro voor 4 personen. Wij wilden graag aangekoppeld blijven staan. Dat was prima, we konden op een groot weiland naast de camping staan. Met stroom. Helaas geen verlichting op het veld.

Wel veel muggen/vliegen. Jaren geleden hier ook eens gestaan en toen was dat ook al het geval.

Jammer dat je extra moet betalen voor douches en Wifi. Dat vinden wij eigenlijk niet meer van deze tijd.

Broodjesservice is prima.

Het restaurant was geopend, dus we konden nog warm eten. Het eten zoals beschreven op de menukaart deed heel wat beloven, echter bleek het ietwat "eenvoudiger" te zijn...... Bediening (en misschien ook wel het koken) werd door oma gedaan. Die was niet al te snel meer....

Douches schoon, maar ouderwets.

Vriendelijke ontvangst.

Gemiddeld

Lies,
7-7-2018

Een camping voor 1 nacht.....veel vaste staanders, niet echt goed verzorgd. Sanitair prima, jammer dat je langs een vol terras moet lopen naar toiletgebouw.

Prijs voor een overnachting is €24.....niks mis mee, maar om dan apart voor douchen&WiFi te moeten betalen .......jammer!

Ligging is echt mooi.....pluspunt.doorgangscamping

Begrijp niet helemaal de vele sterren vandaan komen,simpele camping veel vaste plaatsen toeristen gedeelte niet te gebruiken door regen op naast gelegen weiland gestaan voor een nacht restaurant was gesloten ,sanitair verouderd douch ruimtes

onvoldoende niet een een camping om terug te komen

Camping is goed voor overnachting,weg er naar toe vrij steil. Lastig voor caravanverzekering. Sanitair is eenvoudig,kan beter.

prima overnachtingsplek

peter zwiers,
23-12-2016

Ligt redelijk dicht bij de autobaan weinig last van het geluid

Een echte doorreiscampng

Thea
9-7-2016

Op deze camping kan je als doorreiziger nog tot laat op de avond aankomen.

De plaatsen zijn ruim. Wel lawaai van de autosnelweg. Sanitair schoon maar wel verouderd. Bij de heren is het wel onder de maat.

Restaurant is niet zo gezellig en vrij duur met een beperkt menu.

Voor ons geen camping om weer heen te gaan.

Goede camping zonder extra's

Frank
1-6-2016

Goeie plekken, ligging en sanitair. Maar niet om voor om te rijden.

Goede camping

Jannes
7-2-2016

Hier in 2015 overnacht op doorreis naar het zuiden, prima camping ruime plaatsen ook een super restaurant waar je goed en gezellig kunt zitten, sanitair was wat verouderd maar was schoon, dit jaar gaan we zeker weer hier overnachten erg vriendelijk ontvangen.

Goede doorreis camping

Jan
30-7-2012

Camping ligt buiten het dorp aan een rivier, veel vast staanplaatsen en een aantal trekkers plaatsen. sanitair kan er mee door geen topper

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Fuldaschleife in Guxhagen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Fuldaschleife zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.