Gieselwerder

vakanties Gieselwerder

Reviews over Gieselwerder

Na al die jaren elke keer weer leuk!

Genieter
    20-2-2017

Het is een prachtig, rustig gebied. Ik ben er nu al een keer of 10 geweest en elke keer is het niet de vraag of, maar wanneer ik weer terug kom. Het dorpje is schitterend, met vaak mooie uitzichten over het wesertal in de buurt. Ook een pluspunt is het gratis gebruik kunnen maken van het zwembad op je gastenkaart. Een culinaire aanrader is de Griek. Ontzettend grote porties en vriendelijke bediening!

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Prachtige omgeving!

Fam. Pals
    17-4-2009

Wij zijn in 2006 met vrienden op de camping Gieselwerder geweest. Helaas hadden we (net na een hittegolf) geen mooi weer, maar dat mocht de pret niet drukken. Ontzettend mooie omgeving en hele vriendelijke mensen. Onze vrienden waren hier al vaker geweest en wisten ons een heleboel dingen te vertellen over de omgeving en zijn historie o.a. van de 2de wereld oorlog en de oude bunkers die nog her en der in het bos staan. De camping is van alle gemakken voorzien en goed onderhouden en ligt meteen aan het dorp zodat s'morgens warme broodjes gehaald kunnen worden. In de nabij omgeving zijn tal van leuke oude plaatsen te bezoeken. Dit is een vakantie geweest waar we ontzettend van genoten hebben en voor herhaling vatbaar is!!

Gereisd Met vrienden in augustus 2006

Sinds 1963 kom ik op de camping in Gieselwerder

fam. van der meijden-nicolaï
    11-1-2007

Sinds 1963 kom ik op de camping in Gieselwerder. Eerst met m'n ouders en zus, later met man en kinderen. Trouwens, onze hele familie komt er nog ieder jaar. Het bevalt ons nog steeds goed. Een prachtige omgeving. De camping ziet er goed verzorgd uit. Het dorp is sinds ons eerste bezoek in 1963 in de loop der jaren flink uitgebreid. Een rustig dorp met heel wat mooie vakwerkhuizen. In de bossen zijn een aantal mooie wandelingen uitgestippeld. Vissen, varen, een zwembad, een prachtig dorp en de rust. We genieten daar nog steeds.

Gereisd Anders in januari 2007

Wij komen hier al vele jaren, al vanaf dat er nog geen er

Familie Uittenbogaard
    24-6-2006

Wij komen hier al vele jaren, al vanaf dat er nog geen Hollanders kwamen. Onze kinderen gaan er ook nog steeds graag naar toe. Zo ook dit jaar willen wij met aanhang het mooie plaatsje weer gaan bezoeken. Het bezoek is dan aan de camping. Je kan er mooie tochten maken. Het is ook de streek van de sprookjes en zeker het bezoeken waard. Misschien ook leuk een tocht te maken met een raderboot over de Weser.Wij hebben zelf jaren terug een stukje de weser met een kano bevaren, maar dan wel met de stroom mee.

Gereisd Anders in juni 2006
Gieselwerder scoort een 10 uit 10, op basis van 4 reviews