Sorteren

Reviews over Gieselwerder

Heerlijke vakantie op een heerlijke camping

BMalenstein
    12-8-2018

Een prachtige camping aan de Weser (ondiep) waarin je lekker mee kan zwemmen. De camping ligt aan het gemeentezwembad welke een een hoge duikplank heeft, beachvolleybalveld en een groot speelbad met een kleine glijbaan. De omgeving is prachtig en er is veel te doen in de buurt. Wij hebben lekker gefiest (kan langs de Weser of je kunt kiezen voor heuvels met stijgingspercentage tot 10%). De prijzen in Duitsland zijn goed te doen.

De camping zelf wordt gerund door Olaf en zijn team en deze zijn er echt voor je. Sanitair is netjes en elke ochtend verse broodjes. Toen wij er waren was er nog een geweldig feest met band op de camping. Al met al een topcamping op een prachtige locatie en lekker dichtbij Nederland.

aanrader: Boomklimpark, Wasserspielen, Hannover Munden en Höxter.

goede mooie camping.

anno en niempje .
    25-1-2016

een prachtige omgeving ,kano, fietsen en wandelen , mooie nieuwe nette sanitair .

op de camping is nog een sanitair ruimte met oudere tegelkleur maar schoon en netjes ,elke dag wordt het schoongemaakt , de ligging van de camping is prachtig .

was een heerlijke tijd ,voor herhaling vatbaar zekerssssss.

nooit meer te vergeten

Karin
    24-8-2013

een hele leuke camping vriendelijke mensen en een hele mooie omgeven ga er volgend jaar weer naar toe

Gastvrije plek!

Annette
    26-10-2012

Ik vind dit huis heel gezellig met veel ruime kamers. Het huis ligt tegen een berg aan en het uitzicht vanuit de huiskamer is prachtig! Achter het huis is een schitterend nieuw aangelegd terras met veel ruimte. Bijzonder vriendelijk Nederlands sprekende gastvrouw. De omgeving is heel mooi en je kunt heerlijk fietsen en wandelen langs de Weser en door de bossen.

Prachtige omgeving

anoniem
    31-7-2011

Deze camping direct gelegen aan de weser is ideaal voor visliefhebbers en natuurliefhebbers. Ook is er op de camping een mini viswinkeltje, waar je tevens je visvergunning kunt halen. In dit prachtige gebied kom je heerlijk tot rust, alleen moet je van de camping niet te veel verwachten. Het sanitair is minimaal en je moet buiten de afwas doen. Als je van het toilet komt kun je bijna geen handen wassen, omdat er geen zeep en geen afdroog mogelijkheden zijn, en dus heb ik in de caravan maar mijn handen maar telkens gewassen. Er is geen recreatiteam bij de camping, alleen een kampvuur af en toe. Het zwembad is lekker groot, maar niet schoon op de bodem. Verder kon ik smorgens mijn toiletspullen niet kwijt op een plakje en ook zijn er geen haakjes om je handdoek aan op te hangen. niet slim en erg onhandig.

Gieselwerder scoort een 10 uit 10, op basis van 4 reviews