Hotel Best Western Plus Steinsgarten

Hotel Best Western Plus Steinsgarten

7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Plus Steinsgarten voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Best Western Plus Steinsgarten in het Nederlands

Hoe kan het voor die prijs ?

Jan Willem Kooijmans,
16-12-2018

Super hotel zeker in verhouding tot de prijs die wij betaalden via touroperator.

Eten was super, zeer schoon hotel met voor ons zeer ruime kamers 225/226. Op loop afstand van het centrum dat geheel in kerstsfeer was gehuld. We zijn ook nog naar Limburg aan de Lahn gereden daar was de kerstmarkt ook leuk tussen alle vakwerkhuisjes. Giessen zelf heeft niet veel te bieden. Je moet wel extra betalen voor het parkeren. 8 euro per 24 uur.

Lupa's waren netjes en compleet. Als treinen liefhebber moest ik zeker naar het station. Dat is niet aangetast door de 2e wereld oorlog en de ligging van de perrons is uniek in de wereld.

Hotel is onderdeel van de Best Western Keten. Wij maakte gebruik van het happy-hour in de gezellig bar voor de helft van de prijs 18.00-20.00 uur.

Gereisd met vrienden in december 2018

Prima hotel, rustige ligging, ruime kamers, uitste

Anja Mateman,
3-7-2018

Uitstekend hotel als uitvalsbasis om te fietsen langs de Lahn. Hadden ruime net gerenoveerde kamer, 4e etage met prachtig uitzicht. Prima ontbijt. Hadden drie gangen diner er bij, dit was een buffet en niet aan te raden helaas, veredelde snackbar.

Gereisd met partner in juni 2018

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingLogies-ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Plus Steinsgarten in Gießen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Plus Steinsgarten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.