Reviews over Gelnhausen

Toplocatie

CVG Hendrikx,
    20-8-2018

Ligging aan de markt. Oud pand maar netjes opgeknapt. Parkeerplaatsen van hotel op 5 min. lopen of betaald parkeren op straat. Warme items voor ontbijt worden vers gemaakt.

Toplocatie

CVG Hendrikx,
    20-8-2018

Pipo de Babalou.

mirjam,
    14-2-2013

Het was even zoeken. Hotel zat vlak bij "oude wijn vat". Via trap naar beneden kan je centrum bereiken. Dus je moet goed ter been zijn.

Ik zat bij het bij gebouw. Boven aan wanneer je trap naar boven neemt. Maar leek wel weer begane grond? Bij binnen komst viel me op hoe ruim de kamer was. Ik had dit niet van 1 persoon kamer verwacht. Verder heeft kamer balkonnetje. Badkamer was ook netjes en ruim zat. (alleen geen zeep)Ik had eigen badkamer sommige hadden gedeelte badkamer. Wat geen aanrader is. Daar is gezamenlijk kleedruimte. Mannen en vrouwen wel apart.

Verder heeft kamer tv alleen die is klein en maakt hard geluid zodra je hem aan zet. Is niet van de zender zelf. Ontbijt zaal zat in ander gebouw. Ontbijt is in buffet en vind ik uitgebreid. De ontbijt ruimte zelf vind ik donker die mag wel gezelliger ingericht worden.Maar goed voor hotel kamer had ik keurig kamer voor budget prijs.

Gelnhausen scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews