Geisenheim

Reviews over Geisenheim

alles perfect behalve...

van oostende,
    21-8-2017

Een pluim voor de onderhoudsmensen. Van 's morgens vroeg tot 's avonds laat om alles proper te houden en dat is het dan ook. Prima en in de lengte ruime plaatsen. (aan de Rijn dicht op elkaar. Noteer uw beginstand van de meter. 30 kW voor 15 dagen buscampertje met 5 elektr. gekookte maaltijden en koelkastje is net zo veel als ik in een maand thuis verbruik. zeker 20 te veel. Restaurant is behalve de Pizza's vrij duur voor de kleine porties.

Gereisd met partner in augustus 2017

Veel busjes met "handwerklieden"

Jan van Eerden,
    28-7-2017

Eén nacht buiten laagseizoen gestaan om "scheepjes te kijken" maar prijs was acceptabel. Sanitair gebouw bevat ruim voldoende douches en wasbakken, maar die laatste niet in afgesloten cabine, alles wel schoon.

Weinig tappunten voor water. Weinig groen aanplant.

Elektra wordt apart verrekend, wij betaalden een Grundgebühr en voor het verbruik werd extra gerekend (zonder een meter te raadplegen). Er moet contant (bij vertrek) betaald worden; plastic geld wordt niet geaccepteerd.

Geen duidelijk afgebakende plaatsen.

Veel plaatsen worden ingenomen door personeel van diverse bedrijven. Ze vertrekken dagelijks met hun bus naar een klus.

Restaurant biedt blijkbaar aantrekkelijk menu want het is er steeds druk (ook lokale bevolking).

Je loopt in ruim 30 minuten langs de Rijn naar Rüdesheim.

Gereisd met partner in juli 2017

Fijne vakantie

Joop van Veen,
    4-11-2016

Door "Hochwasser" geen panoramaplaatsen beschikbaar, maar wel een prima andere plek met uitzicht op de Rijn. Drie weken genoten van "schepen kijken" en veel fietsen. Sanitair is prima en wordt heel goed schoon gehouden.

Restaurant bij de camping is uitstekend. Jammer dat geen WIFI beschikbaar is.

Gereisd met partner in juni 2016

Gereisd met partner in juli 2016

Geweldig verblijf

Esther,
    16-8-2015

Prachtig hotel met zeer goede service, persoonlijke attenties en geweldige restaurants. Ontbijt bij mooi weer op een overdekte galerij met schitterend uitzicht over de wijngaarden en de Rijn.

Gereisd met vrienden in augustus 2015
Geisenheim scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2 reviews