Gasthof Casino

GasthofWeer vandaag27°16°

We hebben een aantal aanbieders voor Casino voor je op een rij gezet:

1 review over Gasthof Casino in het Nederlands

Suzanne Smael
29-1-2010

Gastvrijheid en service zijn uitstekend. Hier wordt je nog echt verwend door het voltallige personeel. De keukenchef( eigenaar) kookt fantastisch. Informatie over de streek werd volop gegeven ( winterwandelkaart in bruikleen).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Casino in Fulda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Casino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Casino scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.