Vakantiepark Am Silbersee

JW Schotanus
23-10-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Prima huisjes en super ontvangst en verzorging. Geen spannend park maar prima huisjes en appartementen en voldoende te doen en beleven voor jongere kinderen. Wij hadden vol pension en prijs - kwaliteit verhouding ongekend. Komen zeker terug. Oude reviews gaan niet meer op.

Oude reviews (archief)

Prettig ruim opgezet park

cor van de beek
6-8-2012
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

We hebben ons zeer vermaakt tijdens onze zomervakantie op dit ruim opgezette park, negatieve beoordelingen over dit park zijn ongegrond en zeer uit het verband gerukt!!

Het park heeft tegenwoordig veel in prive bezit eigenaren die de huisjes lekker hebben opgeknapt met nieuwe keuken en inrichting met flatscreen tv, dolby surround set, finse hottub enz.

Tip :boek rechtstreeks en niet via reisbureau dat scheelt een hoop.

Verdere accomodaties zoals welness centrum (nieuw), rodelbaan,water fietsen,natuurzwemstrand, viswater,mais doolhof en zeer gezellige bob am silbersee terrasjes maken de boel compleet.

Uitgaantips : wildpark knull, waldeck slot aan edersee, edersee enz.

Uiteten tip : pizza restaurant da pino enkele dorpjes verder !!

Het park heeft net 600.000 euro aan investeringen gedaan en dat is te zien, verwacht geen luxe,lawaaierige,zuipende menigte maar een rustig park

Niet gaan!

Wotikar
29-7-2011
  • Activiteiten1
  • Onderkomen2

Wij hadden een huisje geboekt voor 10 dagen maar zijn na 3 dagen "met gierende banden" naar huis gereden. Het buitenzwembad is "verdwenen". Alles kost geld, speeltuin, rodelbaan, "wellness" center. Er zijn geen spullen om je huisje schoon te maken. Het huis is NIET kindvriendelijk. Trapjes is huis. Ons huisje was gelegen aan een afgrond van circa 10 meter steil naar beneden, zonder hekwerk o.i.d. Het huisje is verder is slechte staat. Als je gaat douchen heb je kans dat de rest van het huis blank staat. Touristische informatie die verstrekt wordt is allemaal in de omtrek van 100 km. Na 7 uur s'avonds is er voor de kinderen niets meer te doen omdat alles gesloten is. De animatie voor de kinderen is ook minimaal.

Zier er allemaal leuk uit op de website maar voor kinderen is het niets. Zeker niet als je hele jonge kinderen bij je hebt.

Op de dag dat wij vertrokken zijn er meerdere gezinnen vertrokken omdat er niks te doen is.

nooit meer

sandra
    11-9-2010
    • Activiteiten1
    • Onderkomen1

Het huisje waarin wij verbleven was oud en slecht onderhouden. O.a. niet werkende kranen, slecht werkende koelkast,ontbrekende gordijnen in de slaapkamer, dichtgespijkerde ventilatieroosters in de slaapkamer, loszittende trapleuningen, schimmel in de badcel en in de keuken, een tot op de draad versleten bankstel. Niet wat je op een drie sterren park mag verwachten. We hebben geklaagd bij de receptie, maar men kon hier allemaal niets aan doen. Het op internet en in de brochure genoemde (gratis) binnenbad bestaat niet meer. We werden verwezen naar het nabijgelegen zwembad (buiten het park tegen betaling). Ook ontbrak er een heleboel inventaris. Een droogrekje voor de was moest apart bijgehuurd worden voor 10 euro per week volgens de receptioniste. Kortom: slechte accomodatie en slechte service. Het restaurant op het park is niet gezellig. Toen wij om half 9 's avonds nog een ijsje bestelden, gingen de lichten al uit en werden om ons heen de tafels voor het ontbijtbuffet al gedekt.
    • Activiteiten6
    • Onderkomen5

Onze 6 persoonsbungalow was ruim genoeg, maar alles mocht wat schoner. In het winkeltje op het park kan je voor smorgens broodjes bestellen en kopen. Verder is er niet veel te koop. Daarvoor moet je Frielendorf zelf in. Buiten staat een houten picknick tafel met daaraan vast de banken.Deze zijn zeer ongemakkelijk, je zag dan ook een heleboel met de sofa uit de huiskamer buiten zitten. Je kan wel een ligbed huren bij de receptie. Bij de rodelbaan is het 's avonds na 8 uur, 1 kaartje betalen en 2 krijgen. Op het park zelf is geen zwembad, daarvoor moet je naar het nieuwe welnesscentrum.
    • Onderkomen7

Een week verbleven op dit park. Niet duur en dus niet te hoge verwachtingen. Uiteindelijk viel het erg mee. Ons appartement (2 pers. type 7) was ruim genoeg en voorzien van relatief nieuwe inrichting; prima. Inventaris goed in orde. Huisjes staan ruim uit elkaar, dus veel 'eigen ruimte'. Minpunt: appartement lag in een blok van 4 en de woning erboven was door de houten vloer gehorig, vooral de badkamer boven ons was hoorbaar. Woning bleef wel goed koel in deze warme week.

De nabije omgeving viel wat tegen, wij vonden er vrij weinig te doen. Wildpark Knüll (genoemd door receptie) is een afrader, verdelde kinderboerderij.

Wat verder weg (Edersee, Kassel, ca. 45min. rijden) vonden wij beter.

Het meertje bij het park was goed schoon, groot genoeg en een heerlijke verkoeling in deze week van ruim 35 graden. Verder geen gebruik gemaakt van parkfaciliteiten. Frielendorf is goed voorzien: goede supermarkt en vvv.

Geen heel specatculaire vakantie, maar wel prima waar voor niet te veel geld.

gezellig

Jalisa
    22-3-2010
    • Activiteiten9
    • Onderkomen8

vorig jaar zijn ik en mijn vriend daar voor het eerst op vakantie geweest, ik vond het reuzen gezellig. leuk park en veel dingen om te doen, vooral het kasteel iets verder op was erg leuk. verder vind ik het een leuk park. 1 - puntje was er voor ons dat was dat wij het huisje moesten delen met andere mensen maar die waren gelukkig heel aardig. en een aanrader is in het dorpje zit een heel klein pizzariatje van een oudere man en vrouw echt HEERLIJKE pizza's!!! kortom ik wil er zo weer heen.

prijs & kwaliteit zijn in balans

Susanne
    24-8-2009

Wij zijn hier de eerste week van augustus geweest. Hadden na het lezen van deze site niet veel vertrouwen meer... Het viel ons alles mee!

Uiteraard is het niet een luxe vakantie en het zwembad is erg klein.

Maar er staan geen dingen in de brochure of internet die niet kloppen.

Je bent dus (als het goed is...)op de hoogte van een natuurlijke omgeving met een leuk meertje en diverse kleine speeltuintjes voor de kids (max tot 7 jaar) en weet dat je geen boodschappen in de winkel op het park moet halen maar even naar een supermarkt iets verder op (5 min met auto. Wij hadden een geschakelde bungalow gelijkvloers en hadden 3 slaapkamers. Was schoon en netjes maar niet luxe. (wel kleine vaatwasser, magnetron, oven en waterkoker.

Kortom, geen dramaverhaal. Gewoon een prima basisvakantie!

Tipje: reserveer van te voren een kinderstoel want die zijn wel wat spaarzaam!!!

rustig ruim opgezet park

Lieneke
    17-8-2009
    • Onderkomen8

Afgelopen zomer twee weken een 6 persoonshuisje (48) geboekt in dit mooi ruim opgezette park. Wat wij bij de boeking niet wisten is dat de kelderetage soms ook verhuurd wordt aan arbeiders. Dit staat wel vermeldt in de beschrijving die in het huisje ligt maar nergens op de site van de reisorganisatie of is bij boeking gemeld. Je hebt er verder weinig last van maar geeft geen prettig gevoel. Verder een mooi huis, voor twee personen erg ruim op de keuken na. Daar is hooguit het hoognodige aanwezig. Frielendorf is een leuke dorp, voor eten is de pizzeria en de shoarma/ijssalon een aanrader. Veel wandel en fietsmogelijkheden.

Zeer geslaagde vakantie

Gerard
    27-7-2009
    • Onderkomen8

Met 5 kinderen er geweest (13-21 jaar), schone huisjes, rodelbaan zeer leuk met voldoende eetgelegenheid (frietje, biertje, braadworst, ijsje).

Park ruim opgezet, rondom het meertje is het leuk vertoeven, je kunt ook allerlei uitgezette wandelingen maken.

Winkel op park is klein maar in Frielendorf is een grote REWE die van 7.00 tot 21.00 uur is geopend.

Ideaal vertrekpunt om andere leuke plaatsen in deze sprookjesachtige omgeving te bezoeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Am Silbersee voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Am Silbersee in Frielendorf (Harz), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Am Silbersee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Am Silbersee scoort een 6.65 uit 10 op basis van 43 reviews.