Hotel Rödelheimer Hof

Meer hotelinfo

5 reviews over Hotel Rödelheimer Hof

• 8.20-12-2013

Super hotel.

Een zeer mooi hotel. Zeer schoon en goed uitgerust. De locatie kon beter zijn - maar er zijn bushaltes in de buurt.

• 9.02-09-2013

Aanbeveling.

Voor de prijs absoluut aan te bevelen, een klein vriendelijk hotel. Vriendelijkheid en het tegemoetkomen van de klanten was zeer positief. Ik had dit hotel al vaak geboekt.

• 8.30-05-2013

Geweldige verbinding en moderne sfeer.

Zeer schoon, rustig en verzorgd hotel met een goede verkeersverbinding. Perfect voor zakenreizen. De inrichting is modern, maar niet overdreven. Een goede mix. Grote badkamer en een grote televisie op de kamer. Gevarieerd en lekker ontbijtbuffet. Een echte aanbeveling!

• 8.21-05-2013

Zeer aan te bevelen!

Eigenlijk is alles al gezegd over dit hotel: vriendelijk personeel, mooie en schone kamers en ook vernieuwde kamers, een geweldig ontbijt met alles wat je nodig hebt en goede parkeergelegenheden vlakbij het hotel. Een kleine domper was het zoeken naar een restaurant op zondag, omdat alles gesloten was. Dan moet je naar Frankfurt of een andere stad rijden.

• 9.22-02-2013

Aan te bevelen: bijzonder vriendelijk en luxueus!

IK ZOU graag LANGER GEBLEVEN ZIJN! Helaas was ik er maar voor een korte tijd, want het hotel is echt waanzinnig leuk! Zeer schoon, extreem vriendelijk personeel en omdat ik het ontbijt vanwege mijn vlucht 's morgens niet kon nuttigen, boden ze me de avond ervoor aan een lunchpakket te maken. Daarin waren er zelfgebakken verse broodjes, talrijk belegd en ook fruit, koekjes en drankjes! Het personeel is heel vriendelijk, behulpzaam en altijd goedgehumeurd, ze hebben me direct geholpen met een probleem met mijn computer en lieten me echt laat (ongeveer om 23:30) inchecken. De inrichting van het hotel is super, het bed was zeer comfortabel en de douche was een droom! Ik kijk al uit naar mijn volgend bezoek!

0 tips over Hotel Rödelheimer Hof

0 vragen over Hotel Rödelheimer Hof

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Terras
      • Overige servicesInformatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats