Hotel Post Frankfurt Airport

Duitsland, Hessen, Frankfurt am Main

5.4Matig

• Jacuzzi
  • Sauna

We hebben een aantal aanbieders voor Post Frankfurt Airport voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Post Frankfurt Airport

• 7.19-09-2013

Een alternatief in Frankfurt tijdens beursperiodes

Het was een noodoplossing, want tijdens de IAA was er in de gehele omgeving geen ander hotel tegen een nog draaglijke prijs te vinden. Omdat de beoordelingen niet zo overtuigend waren, werd ik dan aangenaam verrast, toen ik daar was. Voor de toekomst is het hotel zeker een goed alternatief. Ontbijt goed en gevarieerd, kamer klein, maar rustig, praktische douche.

Gereisd in september 2013

• 5.17-03-2013

Helaas geen TOP hotel.

Als vliegveldhotel nog aanvaardbaar. Luchthaven transfer was goed Helaas is het hotel al afgeleefd. Alleen de badkamer werd verbeterd... Verdere maatregelen zijn dringend nodig.

Gereisd in maart 2013

• 8.12-12-2012

Top luchthavenhotel.

Een ideaal hotel. In de buurt van de luchthaven van Frankfurt met goede pendeldienst en een aantrekkelijke keuken. Goede prijs-kwaliteitsverhouding met goedkope parkeergelegenheid gedurende de vakantie in de ondergrondse garage.

Gereisd in december 2012

• 6.02-09-2012

Goed luchthavenhotel

We hebben in dit hotel 1 keer overnacht omdat we op de vooravond moesten inchecken bij de luchthaven van Frankfurt. Aan de buitenkant maakt het een goede indruk, ook hadden we een prachtig uitzicht vanuit onze kamer. Voor een overnachting volledig voldoende en aangemeten. Grote tv, bedden in orde, badkamer een beetje klein maar zoals gezegd voor 1 keer overnachten in orde. Een paar meter van het hotel zit een zeer goede Italiaan. Ontbijt: keuze voor drie sterren prima, en qua kwaliteit ook in orde. Zeer vriendelijk personeel. Ligt ongeveer 10 minuten van de luchthaven van Frankfurt verwijderd. Gratis pendeldienst wordt aangeboden.

Gereisd in september 2012

• 1.12-07-2012

Nooit weer!

Gewoon slecht:-( wij hadden het hotel geboekt voor 1 overnachting, toen we de kamer en de oude inrichting zagen waren we blij dat we slechts één nacht bleven! Voor een lang verblijf in geen geval aan te bevelen! We hebben een driepersoonskamer geboekt, we kregen een tweepersoonskamer met een oud uitklapbed dat verschrikkelijk oncomfortabele was voor onze 10-jarige zoon. We vonden losse stopcontacten, de speel- & saunaruimte was oud en niet meer te gebruiken. Hier moet men echt testen, of de 3 sterren nog actueel zijn. Service en vriendelijkheid was sterk beperkt dus we zouden daar nooit meer voor een nacht overnachten, al kregen we geld toe.

Gereisd in juli 2012

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
      • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats