Hotel NH Frankfurt Niederrad

Duitsland, Hessen, Frankfurt am Main

7.2Goed

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor NH Frankfurt Niederrad voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel NH Frankfurt Niederrad

• 2017
    8Sacha07-08-2017

Prima voor doorreis

Prima locatie aan de snelweg. Heerlijk gegeten buiten het hotel op advies van hotel bij Indisch restaurant oploopafsyand. Ontbijt niet gedaan heel duur, 25 euro pp. Heerlijke broodjes bij supermarkt rewe

Met jonge kinderen

• Oude reviews

7Linae27-10-2014

Net zakelijk hotel wel een beetje afgelegen

Net hotel wel wat afgelegen, gesitueerd tussen kantoorgebouwen. Niet veel te doen. Wel drie naastgelegen supermarkten, dus als je even boodschappen wilt is er keuze genoeg. De kamers zijn mooi en netjes verzorgd. Het eten is redelijk. We hadden roomservice besteld, het was wel wat koud toen het gebracht werd en het viel ook niet zo goed (buikpijn e.d.). Als je geen creditcard hebt kun je geen gebruik maken van de minibar, die gaat dan op slot... Roomservice moet je dan ook contant betalen. De metro is ongeveer 10 minuten lopen van het hotel en ze hebben een shuttle service naar het vliegveld, dat is prima geregeld. Als je rustig wilt slapen en verder niet veel vermaak zoekt, is het een prima hotel voor een paar nachten.

Met jonge kinderen

• 8afewcreativepeople - Ton11-04-2009

Prima hotel in zakelijke omgeving

Prima hotel, parkeren met direct connectie naar de lobby. Prima kamers, goed ontbijt, goede lunch/dinner, kortom een prima aanbeveling als je een goed hotel voor redelijke prijs zoekt. Zakelijke omgeving maar ook prima voor een doorreis overnachting met familie als je in de buurt bent. Aan te bevelen zowel zakelijk als privé met kinderen. Buiten is er niets (zaken centrum), dus met kinderen vertier binnen zoeken!

Zakelijk

0 tips over Hotel NH Frankfurt Niederrad

0 vragen over Hotel NH Frankfurt Niederrad

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
      • De staf spreektDuits, Engels, Frans
      • VerzorgingLogies-ontbijt

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
      • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen