Hotel Motel One Frankfurt City

We hebben een aantal aanbieders voor Motel One Frankfurt City voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Motel One Frankfurt City in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Prima, ook voor rolstoelgebruikers

Anneke
31-3-2011

Hotel ligt aan de Hanauer Landstrasse. Er is een eigen parkeergarage (kost 8 euro per 24 uur) en tegenover de ingang is ook een tramstation, waardoor je binnen een kwartier in de binnenstad of bij de Messe bent.

Ik had een rolstoelkamer toegewezen gekregen, groot verschil met de reguliere kamer is de grootte (je kunt echt gemakkelijk met een rolstoel om het bed heen). De douche/wc is twee keer zo groot als een normale douche in een Motel One-kamer. De wasbak is in de kamer geplaatst.

Enig nadeel voor een rolstoelgebruiker zou de rail met kledinghangers kunnen zijn, deze hangt nl. net zo hoog als een reguliere kamer op ca. 1.80 hoogte.

Verder kunnen de kamers aan de voorkant in de zomer flink warm worden en je moet er wel rekening mee houden dat dan alle straatgeluiden binnenkomen. Hotel is officieel ** en er is geen airco op de kamer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Motel One Frankfurt City in Frankfurt am Main, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Motel One Frankfurt City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Motel One Frankfurt City scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.