Hotel LiV'iN Hotel & Residence Seilerstraße

Hotel LiV'iN Hotel & Residence Seilerstraße

Kleine hotelsWeer vandaag27°12°

We hebben een aantal aanbieders voor LiV'iN Hotel & Residence Seilerstraße voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel LiV'iN Hotel & Residence Seilerstraße in het Nederlands

Royaal appartement

Frank
23-8-2014

Dit hotel voorziet in een kleine 40 appartementen. Het onze waar we twee nachten verbleven was royaal en bestond uit een woonkamer (met zit- en eethoek en keukentje, waarvan de kastjes waren afgesloten), een slaapkamer en een badkamer met douche, toilet en wastafel. Beetje zakelijk, maar prima in orde. Het ontbijt was ook in orde. Op verzoek wordt geheel naar wens een ei gebakken of gekookt. Dit appartementenhotel ligt aan het begin van de Zeil, de grootste winkelstraat van Frankfurt, en dus in het centrum van de stad. Het is een prima beginpunt van wandelingen door de Altstadt, door het financiële centrum en door de parken van de stad.

Gereisd Met partner in augustus 2014

• RokenToegestaan

• Gratis wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• AdresSeilerstr. 16-18 60313(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel LiV'iN Hotel & Residence Seilerstraße in Frankfurt am Main, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel LiV'iN Hotel & Residence Seilerstraße zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.