Hotel InterCityHotel Frankfurt Airport

Hotel InterCityHotel Frankfurt Airportsterstersterster

4.8Matig

Duitsland, Hessen, Frankfurt am Main

4.8Matig

We hebben een aantal aanbieders voor InterCityHotel Frankfurt Airport voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

10 reviews over Hotel InterCityHotel Frankfurt Airport

• 4Diana02-02-2019

Raad ik niet aan.

Geen hele positieve ervaring. Mijn vlucht was gecanceled en ik werd ondergebracht in dit hotel. De shuttlebus bleek maar 1 x in het half uur te gaan. Gelukkig besloot ik na een kwartier met een taxi naar het hotel te gaan. Gelukkig maar want toen kon ik net nog iets eten... met de bus was dat niet gelukt dan was het restaurant gesloten. Kon alleen buffet eten wat niet echt smakelijk was en alleen een sapje drinken. De volgende ochtend mocht ik mijn handbagage niet meenemen de ontbijtzaal in. Stond ik klaar voor de bus bleek het dat ik ook nog een muntje nodig had. Die had het hotel niet gegeven bij inchecken of ophalen van de bagage. Daardoor mis ik ook nog bijna de bus want zo’n muntje krijg je alleen als je je kamernummer nog weet... al met een erg slechte Customer Experience en ik zou dit hotel niet nog eens kiezen of aanraden. Sluit ik af met twee positieve dingen, ontbijt zelf was uitgebreid en prima en de douche was goed.

Zakelijk gereisd in februari 2019

• De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
      • RokenToegestaan

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
      • Betaalde wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Infrarood sauna
      • Wellness behandelingenMassages