Hotel Holiday Inn Express Frankfurt City Hauptbahnhof

HotelWeer vandaag30°15°

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Express Frankfurt City Hauptbahnhof voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Holiday Inn Express Frankfurt City Hauptbahnhof in het Nederlands

Anders

Ontbijt goed parkeren een crime

Goed ontbijt
31-8-2017

Goed hotel met fantastisch ontbijt en mooie schone kamers.

Alleen om je auto veilig kwijt te kunnen is verschrikkelijk als de parkeergarage van het hotel vol is.

Wij hebben hem verder weg moeten zetten in een garage wat ons 25 euro extra koste :(

Fijn hotel voor tussenstop italie Sint-Oedenrode

Tom Westerlaken
29-9-2016

In het centrum net schoon hotel, goed behulpzaam personeel.

parkeren is geluk hebben, parkeer garage was vol, maar kon aan de overkant van de weg parkeren.

Ontbijt is goed en ruim voldoende in aantal en in keus.....

kamer schoon, groot en een fijne douche....

Hebben daar 1 nachtje doorgebracht dus niet echt iets van frankfurt gezien.

Net basic hotel vlak bij het station

Linae
14-8-2014

Prima hotel voor een verblijf in Frankfurt. Het ligt dicht bij het station, niet heel luxe maar wel schoon en netjes.

Goed stadshotel.

26-1-2014

We waren in het hotel voor een nacht. Na de vlucht uit Tunesië wilden we nog Frankfurt zien. Daartoe is dit hotel uitstekend geschikt. 10 minuten lopen van het centraal station, alle bekende bezienswaardigheden (EZB, Römer, Paulskirche, Commerzbank Tower, Zeil) te voet gemakkelijk bereikbaar. We hadden een tweepersoonskamer inclusief wifi voor 79 Euro. Kamer veel ruimer dan verwacht. Erg schoon, ook de badkamer. Geef de indruk van een hotel met meer dan drie sterren. Alleen het ontbijt was nogal spartaans. Geen warme gerechten. Maar daarvoor verse broodjes, warme dranken en fruit.

Centraal gelegen, rustig, kleine kamers maar doelmatig en schoon. Zeer vriendelijk personeel. Ontbijt simpel maar al het belangrijke beschikbaar. Wij komen graag weer.

Hotel top omgeving helaas flop.

12-1-2014

Wij hebben dit hotel geboekt voor een stedentrip. De aankomst was een beetje moeilijk, aangezien wij 3 keer door de wijk moesten rijden voordat we een mogelijkheid zagen de auto te parkeren. De oprit naar de parkeergarage was dicht en de dames bij de receptie waren overrompeld. Het antwoord van de dames was 'parkeert u in Omterconti'... dat kan echt niet! Gelukkig hadden we een gsm en konden we zelf een taxi bellen. Nadat ook dit werd opgelost kregen we een kamer op de 3de etage. Het was groot genoeg, de badkamer met grote douche echt top. Er is een badkamer met douche, met zeepdispenser (dove) en föhn. Grappig was, dat je alleen met je deurkaart naar de verschillende verdiepingen kan, dat kan in crisissituaties problematisch zijn. Ontbijt is in de lobby, helaas heeft het geluidsniveau alles verstoord... JAMMER! De kwaliteit en de keuze van het ontbijt was zeer goed voor de prijs, er was zelfs Dallmayr koffie uit de automaten, het was heerlijk. Als men dit hotel neemt, dan ben je midden in 'klein Istanbul' bent. Als vrouw alleen zou ik nooit na 18 uur hier de straat op gaan. De politie heeft ons herhaaldelijk gewaarschuwd onze tassen wel stevig vast te houden (dat zegt alles al). Conclusie: voor de prijs kan je dit hotel aanraden en de omgeving moet je gewoon een paar keuzes maken. De plekken zijn zeer beperkt in de ondergrondse garage, want in het hotel zijn ook particuliere woningen. Om binnen te komen moet je nog een deurcode invoeren, die je bij de receptie krijgt.

Superhotel met slechte bedden.

1-1-2014

Het hotel bevindt zich in de stationswijk en is daardoor goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Ondanks de stationswijk is er geen hoerenbuurt. In de omgeving zijn er winkels, casino's, wisselkantoren en restaurants. Het hotel is nog vrij nieuw en modern. De kamers zijn ruim en schoon. De matrassen waren zo zacht als een trampoline en veel te klein voor twee personen. Je voelde ook hier en daar de springveren in je rug. Eerst kregen we een kamer aan de straatkant (207). We hadden er geen probleem mee, omdat we dachten dat alle kamers geluidsisolatie hadden. Maar ondanks gesloten ramen, kon je 's avonds elke passerende tram in de zijstraat horen. Ook personen op straat, die schreeuwden of zelfs maar hoestten, kon je erg goed horen. Omdat er in de omgeving van het hotel veel oosterse winkels en restaurants zijn en deze mensen van nature gewend zijn heel luid te spreken en te telefoneren, was slapen in deze kamer in ieder geval niet mogelijk. Na een telefonische klacht kregen we een andere kamer (211), die zich aan de kant van de tuin bevond en waar het heel rustig was. De matrassen in deze kamer waren dezelfde als die in de vorige kamer. Toen we het vroegen, zeiden ze ons dat alle kamers met dezelfde matrassen uitgerust waren. Het ontbijt was in buffetvorm, uitgebreid en zeer lekker (van chocoladecroissants tot een bar met sapjes, eieren, worst, kaas, ontbijtgranen en nog veel meer). Het buffet werd steeds aangevuld door het personeel. De medewerkers waren heel aardig en vriendelijk. Je wordt er voortdurend vriendelijk begroet. In de kamer is er een heel goede LG flatscreentelevisie. Het is ook een kleine theebar beschikbaar in de kamer (waterkoker, oploskoffie, thee, melk, suiker). Er is wel geen minibar of koelkast op de kamer. De douche was een droom. Je wilde gewoon niet stoppen met douchen. In de kamers zijn er verzorgingsproducten zoals zeep, douchegel/shampoo aanwezig. Er is ook een haardroger is in de badkamer. Maar door de slechte nachtrust ben je overdag

Had een tweepersoonskamer geboekt voor een nacht inclusief ontbijt. Zeer goed hotel op 5 minuten loopafstand van het centraal station. Schoon hotel met goed personeel. Voor een stedentrip een uitstekend en betaalbaar hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Express Frankfurt City Hauptbahnhof in Frankfurt am Main, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Express Frankfurt City Hauptbahnhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.