Hotel Colour

Kleine hotelsWeer vandaag1°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Colour voor je op een rij gezet:

Laatste review

leuk hotel midden in Frankfurt. schoon, design concept. ruime kamers voor even boven de €40,00. parkeeergarage van het hotel is beperkt, wel is er een parkeergarage tegenover het hotel, en licht het hotel schuin tegenover het centraal station.

1 review over Hotel Colour in het Nederlands

2008

goed vormgegeven hotel voor een prikkie

harmsen
6-12-2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Colour in Frankfurt am Main, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Colour zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.