Hotel City Mercator

Kleine hotels
Hotel City Mercator

We hebben een aantal aanbieders voor City Mercator voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel City Mercator in het Nederlands

2008

Wij zijn hier met ouders en kinderen (5 en 6) geweest voor

John en Nathalie Boerdam
2-3-2008

Wij zijn hier met ouders en kinderen (5 en 6) geweest voor een korte overnachtingsstop met ontbijt. voor het geld was het meer dan waard. De kamers waren netjes schoon, lekkere bedden, en het ontbijt was uitgebreid, verschillende broodjes, eitje erbij, gewoon goed. Het is geen hotel om gezellig een paar dagen te blijven, maar voor een overnachting is het prima. Nog één minpuntje, je kunt je auto hier nergens kwijt...... echt niet!! ze staan hier dubbel op de stoep geparkeerd!

Gereisd Familie in februari 2008

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesKluis, Krant, Schoenpoetsservice

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel City Mercator in Frankfurt am Main, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel City Mercator zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.