Camping City Camp Frankfurt

Camping City Camp Frankfurt
3,7

Onvoldoende

9 reviews over Camping City Camp Frankfurt in het Nederlands

Boertige eigenaar verpest gewoon alles .

Mike
18-3-2018

Het sanitair is proper en goed onderhouden, de camping op zich ligt in een rustige buurt dicht bij openbaar vervoer.... Maar ... alles wordt verpest door de boertige "weet het al" eigenaar die graag toont dat hij het beter weet en echt op alles kritiek geeft.

Als je hier niet moet zijn dan zou ik het mijden.

Oude reviews (archief)

Ge-wel-dig

Erik-Jan
19-5-2016

Ik dacht bij me zelf, ik ga er eens lekker een weekje tussen uit. Dit pakte voor mij geweldig uit. Ik heb me kostelijk vermaakt. Het gras was mooi gemaaid en ik had zat ruimte om m'n camper te parkeren. Het zwembad was wel te nat, maar dat kan ik de camping niet aanrekenen. Ik vond de sfeer goed en de buren waren aardig. Ik ga volgend jaar sobiezo weer. Helemaal goed!

Groeten Erik-Jan van Sever

Op deze camping moet je alleen gaan staan als je Frankfurt wilt bezoeken. Het openbaar vervoer is vlakbij. Verder is het er niet erg prettig, zo is het sanitair vrij bouwvallig. Voor douchen mag je dan nog eens flink betalen terwijl de camping an sich ook al duur is. Wifi is niet aanwezig. Bij inchecken mochten we geen rijbewijs of paspoort gebruiken, meneer wilde persé een id-kaart. Maar de Anwb campingcard was dan wel weer voldoende. We merkten later dat de beheerder sowieso overal graag uitgebreid en luidruchtig over in discussie gaat.

Nooit meer

Marcb
2-8-2015

Naam doorreis camping niet waardig, receptie sluit om 20u en opent op zaterdag en zondag pas om 10u. Camping niet goed onderhouden, oud sanitair. Personeel totaal niet vriendelijk. Om te vergeten

We hebben hier met een klein tentje 3 dagen gestaan. Het is niet een heel bijzondere camping, maar goed te doen als je op doorreis bent. Een aantal puntjes gaven wel een nare smaak aan deze camping. Het begon met de prijslijst op de site, die klopt niet en is in het echt iets duurder. Kan gebeuren, maar vooral de douchemuntjes waren naar mijn mening vrij duur (€1,10 voor 4 min op=op). Verder worden er nog meer zaken iets mooier neergezet dan ze eigenlijk zijn, zo is het elke avond "Vandaag barbecue avond" en ligt het zwembad wel naast de camping, maar toch op 10-15 minuten lopen. De douchemuntjes zijn uit milieuoverwegingen, maar ondertussen is het warme water bij de afwas en de wasbak wel gratis (pluspunt). Het is verder een prima camping, met het openbaar vervoer zit je zo in het centrum en het was er lekker rustig. Ik zou er niet zomaar nog een keer teruggaan, heb het idee dat ze zichzelf beter verkopen dan dat ze eigenlijk zijn en dat gaf een vreemde bijsmaak aan het verblijf

stadsbezoek

Timmermans
8-11-2013

Oktober '13 geweest met camper. Vriendelijke receptie, Platzwart niet gezien. Voorste deel is voor trekkers, achterste deel voor vaste staanplaatsen. Geweldige plek voor bezoek aan de stad; 3 min lopen van U-bahn en 10 min treinen naar het centrum. Campers staan horizontaal en rijden makkelijk in en uit. Schoon sanitair. Openbaar zwembad op loopafstand. Restaurant naast de camping, niet geprobeerd.

Camperen op een fabrieksterrein

Paul Schijff
30-7-2013

Deze camping zou dienen als verblijf gedurende de triathlon van Frankfurt.

Bij aankomst niemand aangetroffen, dus maar plekje gezocht. 's avonds na het eten even langs de receptie om ons aan te melden, hier schrokken we van de prijzen. Exorbitante prijzen voor een nietszeggende camping, zo heb je het gevoel op een verlaten fabrieksterrein te staan, waarbij je 's ochtends gewekt worden door een schreeuwende camping eigenaar. Voor alles moet je betalen; het opstellen van de caravan, opzetten luifel, stallen van een auto, het bijzettentje en als klap op de vuurpijl douchemunten met de prijs van een hoteldouche. Oftewel je betaald de prijs van een 4 sterren camping voor een camping die nog geeneens 1 ster waard is. Na 1 dag vertrokken naar een camping net onder Frankfurt. Hier troffen we een Acsi inspecteur die op dezelfde ook niet echt vriendelijk behandeld werd, en heeft na aanhoren van ons relaas de camping direct uit de Acsi gids laten verwijderen.

Geen aanrader dus.....

Voorste stuk van camping voor passanten, achterste stuk staan vervallen caravans dat je moeilijk kan geloven dat hier nog mensen komen. Op voorste stuk grote groep zigeuners toen wij er waren, wel geen last van gehad.

Voor kort verblijf prima camping!

NNN
8-7-2009

Het eerste gedeelte van de camping is voor kort verblijf, het achterste gedeelte zijn vaste staanplaatsen. Als je aankomt kun je een plaats uitzoeken op het eerste gedeelte en tijdens openingstijden receptie aanmelden. Sanitairgebouw is keurig en schoon. Douchemunten kun je kopen bij de receptie, die maar op beperkte tijden open is. Hier kun ook broodjes bestellen. Er is een klein restaurant op de camping, maar hier geen gebruik van gemaakt.

Fietsroute naar het centrum: fiets eerst een stukje langs de Nidda, dan kom je wel bordjes tegen van een fietsroute richting Innenstadt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping City Camp Frankfurt in Frankfurt am Main, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping City Camp Frankfurt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping City Camp Frankfurt scoort een 3.69 uit 10 op basis van 16 reviews.