Hotel Best Western Premier IB Friedberger Warte

Hotel Best Western Premier IB Friedberger Wartesterstersterster

7.9Goed

Duitsland, Hessen, Frankfurt am Main

7.9Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Premier IB Friedberger Warte voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna

14 reviews over Hotel Best Western Premier IB Friedberger Warte

• 8Linae27-10-2014

Prima hotel wel wat uit het centrum gelegen

Prima hotel, netjes. Wel wat uit het centrum gelegen, maar met een leuk restaurant in de buurt. In het hotel ook prima gegeten! Leuke bediening, erg vriendelijk en goed verzorgd!! Zeker voor herhaling vatbaar. De OV verbinding naar de stad is ook goed geregeld. Tramhalte voor de deur, de tram brengt je zo naar het centrum van Frankfurt!

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 9Elly 27-08-2009

Prima hotel

Best Western Friedberger Warte is een prima hotel. Wij hebben voor dit hotel gekozen vanwege recencies, en de handige ligging t.o.v centrum en het vliegveld. Het hotel heeft goede bedden en een prima ontbijt. Bus vertrekt om de hoek,binnen 10 min. in het centrum.

Wij hebben dit hotel wederom geboekt bij terugkomst uit Australie, zodat we 's morgens vroeg konden slapen, zodat je uitgerust naar Nederland gaat.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 8panda12-07-2007

Zeer luxe hotel. Mooie kamers. Centrum van Frankfurt is binnen 15 minuten te bereiken met de auto. Ze hebben een aantal parkeerplekken bij het hotel en er is ook een parkeergarage. Het ontbijtbuffet was goed.

Gereisd met vrienden in juni 2007

0 tips over Hotel Best Western Premier IB Friedberger Warte

0 vragen over Hotel Best Western Premier IB Friedberger Warte

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
      • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch
      • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk
      • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood
      • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Infrarood sauna
      • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden
      • TennisbaanAanwezig