Hotel Atlantic - Das Hotel an der Messe

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantic - Das Hotel an der Messe voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Atlantic - Das Hotel an der Messe in het Nederlands

Zakelijk

Voor mij niet meer

Norbert
24-5-2011

Ligging t.o.v. van de Messe waar ik moest zijn is goed, een klein stukje lopen vanaf station en de beurs. Kleine warme kamers, kleine douchr, airco maakt veel geluid, kon de volgende dag de kamer niet in, elke keer op en neer naar de receptie, misverstand... Omdat het hotel aan een drukke straat ligt niet met open raam te slapen. Zoek een volgende keer in Frankfurt toch iets anders

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atlantic - Das Hotel an der Messe in Frankfurt am Main, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atlantic - Das Hotel an der Messe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.