Hotel Am Zoo

8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Am Zoo voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Am Zoo in het Nederlands

2008

Uitstekend hotel

Natasja Beysen
18-11-2008

Zeer goed hotel in zijn prijsklasse, je kan te voet naar het centrum. Voor de rest heel verzorgd en proper.

Gereisd Met partner in Tue Nov 18 2008 20:49:51 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Goed hotel met wat ouder meubelair, Ondanks dat is het er

R.P. Weideman
7-10-2007

Goed hotel met wat ouder meubelair, Ondanks dat is het er netjes en schoon, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, ontbijt in de naastgelegen bistro is goed verzorgt en sfeervol. Het hotel ligt 5 minuten lopen van het centrum, de ingang naar de metro ligt op nog geen 100 meter. ook beschikt het hotel over een eigen parkeerterrein.

Door de ligging in een rustig deel van Frankfurt en de nabijheid van de metro en stadscentrum is het een goed hotel wanneer men een paar dagen hier door wil brengen.

Gereisd Familie in september 2007

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesKluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Am Zoo in Frankfurt am Main, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Am Zoo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.