Aparthotel Adina Frankfurt

7 reviews over Aparthotel Adina Frankfurt in het Nederlands

Super leuk!

Rik
29-4-2018

Het is een leuk en gezelig hotel met een super leuk zwembad en een vitnesruimte.

Goede lokatie om Frankfurt te ontdekken

speedy_d_27
17-12-2015

Hotel/apartement met een goede ligging om Frankfurt te gaan ontdekken, bijna direct aan de Main en op loopafstand van de Altstad.

Ontbijt is prijzig maar wel uitgebreid en wordt goed bijgevuld. Hetzelfde geldt voor de parkeergarage, 22 euro per dag. Dat kan duur worden als je er meerdere dagen staat.

De kamer zelf is vrij nieuw en redelijk luxe. Mooie grote TV met (vooral Duitse) HD kanalen. Onze kamer was goed schoongemaakt.

De kamer beschikte over een koelkast, magnetron en kleine vaatwasser.

Redelijk zaken hotel

Willem
20-4-2012

Gloednieuw business hotel in complete nieuwbouw wijk. Vlakbij vliegveld en snelweg. Moderne inrichting.

Zeer goed hotel

Verhaert
5-7-2011

Mooi hotel, zeer goed gelegen. Het keukentje is perfect ingericht, zelfs een vaatwasser. Ontbijt zeer gevarieerd. Voor onspanning is er een zwembad, fitness en sauna.

Super Stadthotel

Annette
15-6-2011

Ein wirklich tolles Stadthotel mit allem, was man sich so wünschen kann. Wir hatten 1 Apartment mit einem Schlafzimmer, wer hier was zum Meckern findet, sollte besser zuhause bleiben

Geweldig Aparthotel midden in financieel centrum

fam.boogaard
16-5-2011

Wat een geweldig aparthotel! perfect gelegen in het financieel centrum van Frankfurt. Kamer was erg ruim en kwam huiselijk over, met schitterend uitzicht over Frankfurt en de Main (kamer was gelegen op een hoog gelegen etage). Ruime badkamer, leuk keukentje, eettafel, bankstel, slaapkamer met een grote klerenkast. TV in de 'woonkamer' als in de slaapkamer, internetfaciliteiten. Het ontbijt wordt geserveerd in een gezellige en overzichtelijke ruimte. Het oogt allemaal gemoedelijk. Prijs/kwaliteit goed mede door prefered supplier overeenkomst. Enige minpuntje (persoonlijk) was dat het een tikkie aan de warme kant was en bleef (ondanks airco). Voor langer verblijf zeer geschikt !

Het Abina hotel in Frankfurt ziet er sfeervol en goed onderhouden af. Het personeel was heel vriendelijk, en het appartement was comfortabel ingericht met een klein keukentje en een royale badkamer met voldoende afzetruimte. De slaapkamer is vrij klein. Het ontbijt was goed verzorgd. Op loopafstand zijn er vrij veel restaurants en winkels.

We hebben een aantal aanbieders voor Adina Frankfurt voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Adina Frankfurt in Frankfurt am Main, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Adina Frankfurt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Adina Frankfurt scoort een 8.69 uit 10 op basis van 7 reviews.