Vakantiehuis Haus am Schmittenberg

Vakantiehuis
Weer vandaag27°

1 review over Vakantiehuis Haus am Schmittenberg in het Nederlands

2008

redelijke bungalow niet te veel van verwachten

willem
26-10-2008

het is een redelijke bungalow maar je moet er niet te veel van verwachten,. Daar is de prijs dan ook naar! Als je met zn vieren daar bent krijg je absoluut problemen met het douchen! Wij waren met z'n tweeen en de boiler was na 1 douche beurt al leeg! Dit omdat het in een zeer verouderde staat is! Wij hebben het erg naar ons zin gehad hier en we wisten van te voren dat het een simpele bungalow was! Wel een aanrader zeker wat omgeving en rust en de stilte betreft!!!

Gereisd Met partner in oktober 2008

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Haus am Schmittenberg

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus am Schmittenberg in Frankenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus am Schmittenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.