Vakantiehuis Sternberg 222

4 reviews over Vakantiehuis Sternberg 222 in het Nederlands

Rust, ruimte en luxe!

Janneke,
14-2-2018

Fijn ruim huis op vakantiepark. Het huisje is de laatste in de rij aan de rand van het bos. Daardoor wat meer privacy. Fraai ingerichte woning, van alle gemakken voorzien. Ruime uitgebreide keuken, aparte douche en bad. Haard en hout aanwezig..zelf weer aanvullen. De speelkamer is werkelijk fantastisch voor de kinderen! Buiten zijn twee schommels en stepjes in de schuur. Ook waren er voldoende slee-tjes aanwezig in de schuur. Prachtig uitzicht!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

Voelde thuis

Fam Scher,
15-1-2018

We zijn in alle seizoenen al een keer in Frankenau geweest. Maar het voelt altijd als thuiskomen. Het maakt niet uit of het regent, sneeuwt, waait of dat de zon schijnt. We hebben van de directe omgeving, BOS, al veel gezien. Van de nabije omgeving nog niet zoveel omdat we ons te fijn voelen in en om het huis. We hopen nog vaak te kunnen genieten van dit geweldige vakantiehuis!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2018

Mooi huis, prachtige omgeving

Familie Twigt,
8-12-2017

Een fantastische week vakantie gehad in Frankenau. Niet in de laatste plaats door de schitterende, van alle gemakken voorziene, woning.

Uitstapjes gemaakt naar Waldeck (slot, kabelbaan en stuwdam), Fritzlar, Frankenberg en diverse wandelingen in de bossen. De week is omgevlogen.

Er is nog genoeg te ontdekken, dus genoeg redenen om nog een keer terug te komen.

Juli 2016

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Top huis op toplocatie, aanrader !

Eric van Wijk,
7-12-2017

Hallo Henk en Lidy Robbers,

wij hebben weer een zéér fijne vakantie gehad in jullie fijne en complete woning!

De ligging, staat en ruimte in en om het huis is perfect.

We hebben nog lang niet alles gezien en zouden graag in de toekomst weer gasten van jullie woning zijn!

Bedankt voor de gastvrijheid en tot kijk.

Vriendelijke groeten,

Erik, Anja,Bert & Silke van Wijk

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Sternberg 222 in Frankenau (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Sternberg 222 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.