Hotel Landhaus Bärenmühle

Kleine hotelsWeer vandaag22°15°

We hebben een aantal aanbieders voor Landhaus Bärenmühle voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Landhaus Bärenmühle in het Nederlands

Wat een geweldige eerste 5 dagen van onze vakantie

Willie
7-7-2018

Wat een idyllische locatie, vol in de prachtige natuur en ver weg van lawaai en snelwegen. Met een natuurzwembad en een heel gezellig terras waar je alle maaltijden van de dag gebruiken kan. Met een dagelijks wisselend menu, een heerlijk ontbijt met o.a. verrassende kleine hapjes, vriendelijk personeel en een ruime schone kamer.

Gereisd Met partner in juli 2018

• ZwembadNatuurzwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Krant

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landhaus Bärenmühle in Frankenau (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landhaus Bärenmühle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.