Vakantiehuis Heller

Weer vandaag13°
Vakantiehuis Heller
9,6

51 reviews over Vakantiehuis Heller in het Nederlands

Fantastisch vakantiehuis in prachtige omgeving

Maurice
10-1-2019

Huize Frankenau is een fantastisch vakantiehuis in een prachtige omgeving en van alle gemakken voorzien. Het huis ligt op een rustige plek. Met de ruime woonkamer en twee grote slaapkamers is het een ideaal vakantiehuis voor een vakantie met kleine kinderen. Er is een bedje en een badje aanwezig. In het huis is veel informatie aanwezig over de omgeving en activiteiten in de buurt.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch vakantiehuis

Laura Drent
24-9-2018

Nazomeren was fantastisch! Heerlijk verblijf in dit vakantiehuis, schoon en volledig ingericht, met geweldige bedden. Uitzicht is prachtig, met veel privacy op het terras! We hebben veel gewandeld en genoten van de prachtige omgeving. Komen zeker nog terug!

Gereisd Met partner in september 2018

Dirk Magriet en Anneke
29-8-2017

Alles was perfect.mooie ligging,zeer schoon de zaken goed voormekaar.

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Heerlijk!! We hebben genoten!

Sharon
17-8-2017

Met ons gezin hebben we begin juni heerlijk 5 dagen mogen genieten van het huis van Rudy en Greet. Het huis ontbreekt aan niets en door de huiselijke sfeer voelt het gelijk als 'thuis'. Het huis is gezellig ingericht, heel schoon en heeft lekkere bedden. Het huis is van alle gemakken voorzien (vaatwasser, wasmachine etc) en bij vragen tussendoor staan Rudy en Greet gelijk voor je klaar. Ook in de omgeving van Frankenau is er genoeg te doen. We hebben gewandeld langs de Edersee en heerlijk gegeten in een authentiek Duits restaurantje 'beneden' in het dorp! Ondanks dat het begin juni was hebben we toch 's avonds laat af en toe heerlijk de houtkachel aangedaan. En terwijl we daarvan aan het genieten waren hebben we (werkelijk waar!) de wasbeertjes door de tuin horen rond rennen. Een mooiere plek kan er toch niet zijn! Kortom: een echte aanrader!

Gereisd Met vrienden in juni 2017

Het was fantastisch en zo´n mooi uitzicht.

Ria van Spronsen
4-6-2017

Het was heeft alles wat je nodig hebt, het ligt wel wat hoog maar daar krijg je een hoop voor terug. Veel privacy en een prachtig uitzicht met het bos achter je.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super huis met vele mogelijkheden buiten de deur.

Ronald van`t Westende
1-2-2017

Begin januari ben ik 6 dagen met vrienden naar Winterberg geweest om te skiën, we verbleven in het vakantiehuis van de fam. Heller. Winterberg was geweldig en is goed te doen vanaf Frankenau. Ongeveer 45 min. rijden. Het vakantiehuis was prima in orde, lekker ruim en schoon, s'avonds heerlijk de houtkachel aan. We komen zeker terug!

Gereisd Met vrienden in januari 2017

Heerlijk en geweldig

jolanda
9-1-2017

Voor de 2e keer hier de kerst en nieuwjaar doorgebracht. Weer een zeer welkom ontvangst met een flesje wijn, mandje haardhout en het huisje weer helemaal en kerstsfeer gebracht. We hebben weer heerlijk gewandeld in het mooie Kellerwald met onze hond. Zeer mooie omgeving en een fantastisch vakantiehuis met een heel mooi uitzicht over het dal.

Gereisd Met partner in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk huis op prachtige plek!

Margreet
29-11-2016

Een heel fijn huis van alle gemakken voorzien, compleet, schoon en met lekkere bedden. Het huis ligt in een prachtige omgeving en vanwege de mooie (rustige) ligging is er een fantastisch uitzicht. Gastvrij, flesje wijn bij aankomst en een gevulde mand met hout voor de houtkachel, heel attent. We voelden ons direct thuis. Het was voor ons de eerste keer maar zeker niet de laatste.

Gereisd Met partner in Tue Nov 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch huis, geweldige omgeving.

fam. Bonthuis
13-8-2016

Dit huis is gewoon geweldig, van de meeste gemakken voorzien. Gelegen aan het einde van een doodlopende straat, dus heel weinig last van verkeer, lekker genieten van de rust en een prachtig uitzicht. De gastvrijheid van de familie Heller is hartverwarmend !! De omgeving is iedere keer weer verrassend en blijft mooi om te aanschouwen. Echt een aanrader om de vakantie door te brengen in dit huis.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooiste en meest gastvrije huis van Duitsland

Dennis Schuldink
22-7-2016

Huize Frankenau, 16 - 23 juli 2016

Weer is een week in Huize Fankenau voorbij gevlogen. Nu we aan het inpakken zijn voor de terugreis naar het Groningse, begint dat besef te komen. Voor het eerst een week in Frankenau met z'n vieren (meestal verblijft onze familie tegelijk in een ander huis op het park) en ook zo'n week 'alleen' is erg goed bevallen. Een week vol vaarplezier (Edersee), zwemplezier (Löhlbach), shopplezier (Frankenberg, Kassel), sommerrodelbahn-plezier (Waldeck), terrasplezier (Waldeck en Frankenberg), eetplezier (Waldecker Hof en gewoon lekker 'thuis') en nog zo veel meer. Het kan hier allemaal, maar wellicht is genieten van het uitzicht vanaf het terras van het huis en de overvolle bak met spellen nog wel het allerleukst.

Dat het huis van de familie Heller op en top is, wisten we al. Reden waarom we hier zo graag naar toe gaan. Het voelt altijd als een warm bad en in de zomer (dit jaargetijde hadden we hier nog niet verbleven) blijft de benedenverdieping heerlijk koel! Over koel gesproken: de nieuwe en grote koel-vrieskast is weer een extra plus. Dat Huize Frankenau in 2015 met een 9.7 door Zoover is verkozen tot het nr. 3 huis van Duitsland is dan ook niet vreemd. Wat ons betreft komen dat nog drietienden bij en staat Heller in 2016 op de eerste plaats!

Hopelijk heel snel tot weerziens! Dennis, Annemarieke, Isa en Evi Schuldink

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Heller in Frankenau (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Heller zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.