Vakantiehuis Frankenausterstersterster

9Fenomenaal

Duitsland, Hessen, Frankenau (Sauerland)

9Fenomenaal

• 9.4Inrichting
  • 8.9Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

6 reviews over Vakantiehuis Frankenau

• 9Marina Ten Boom28-10-2019

Heerlijke vakantie in een fijn en schoon huis.

Onze herfstvakantie met de kinderen hier doorgebracht.

Het huis is fantastisch alles erop en eraan, en Nederlandse t.v. fijn voor de kinderen. Warme inrichting en goede bedden.

Jammer dat de faciliteiten op het parking gesloten zijn, dus zijn we er veel op uit geweest.

Omgeving is prachtig, het nationaal park Kellerwald als achtertuin. Er is veel te zien en te doen in de omgeving zoals rodelen, wandelen bezoekje aan Wild Tierpark Edersee, stuwdam enz... ook het pretpark Fort Fun vonden onze kinderen (10 en 12) erg leuk.

In de avonduren gezellig voor de open haard kortom een zeer geslaagde vakantie in dit vakantie huis.

We komen graag nog een keertje terug.

Groetjesvan familie ten Boom

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 2018
    9Fam. Jorritsma12-08-2018

Heerlijke rustige bosrijke omgeving.

Heerlijk plekje om van de rust en omgeving te genieten. Het park ligt centraal in de omgeving dus kleine afstanden rijden voor activiteiten. Ook ligt er een geweldig wandel gebied nabij het park. Het huisje is modern ingericht en prima boxspring bedden en het huisje is voorzien van allerlei luxe. Ook het terras bij het huisje kun je heerlijk zitten. Wij waren hier met 2 pubers van 14 en 17 en die hebben een geweldige vakantie gehad omdat de omgeving genoeg activiteiten bied.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 2017
    9Jolanda26-05-2017

Rust, natuur, een verademing!

Prachtige natuur vlakbij het huisje. Een compleet huis! Ook voor de honden een waar 'paradijs'

Alleen gereisd in mei 2017

• 10Ina en Marc Wapstra30-04-2017

werkelijk Super , Graag weer

Huis is echt netjes schoon en ERG compleet TV met Nederlandse zenders , WIFI , alles erop en eraan .

mooie omgeving , en veel wandelroutes in de buurt . leuke en gezellige plaatsjes Frankenberg , Korbach

Restaurant Waldecker Hof , kunnen we aanbevelen , lekker en niet duur .

4 dagen was zeker te kort voor ons , graag gaan we nog een keer !!!

Jammer dat het restaurant op het Park definitief gesloten is . dichts bijzijnde restaurant ( Dorp) is overigens op 1,1 km dus lopend te doen !

Gereisd met partner in april 2017

• Oude reviews

9Fokke Lanting12-11-2014

Fantastische vakantieplek!!

Wij zijn hier de afgelopen herfstvakantie wederom geweest, dit was de derde keer. Ik geloof dat het nooit zal vervelen. Je bent in een andere wereld, prachtige natuur en zeker ook cultuur. Mooie steden en dorpen, prachtige uitzichten. Wij troffen het nu met hele mooie herfstbeelden. De kids zeer tevreden over het mooie zwembad in Bad Wildungen en uiteraard het lekkere eten in de vele aanwezige Gasthausen. Het huis is werkelijk volledig voorzien van alle gemakken en steekt er boven uit op dit prachtige vakantiepark Frankenau. Een aanrader en wij komen zeker weer eens terug!!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

• 8M. de Jong29-11-2013

Wat een heerlijke plek!

Geen huisje te noemen, want het is echt ruim, met alles erop en eraan. Het vakantiehuis biedt alles wat je je maar kunt wensen voor een heerlijke ontspannen vakantie.

Zeer mooie omgeving, alle plaatsjes bekeken in de buurt. De midweek was veel te kort, er valt nog veel te bekijken en te doen. Zeker vatbaar voor herhaling!

Gereisd met partner in oktober 2013

1 tip over Vakantiehuis Frankenau

• Fokke Lanting, 12-11-2014

Zwembad Heloponte in Bad Wildungen. Stedenbezoek Korbach, Frankenberg en Marburg. Geocaching in National Park Kellerwald. Lekker schnitzel eten in Gasthaus Hessischer Hof of Waldecker Hof in Frankenau. Diverse attracties rondom de Edersee.

0 vragen over Vakantiehuis Frankenau

Vakantiehuis info