Vakantiehuis Frankenau 43

VakantiehuisWeer vandaag25°14°
4,1

Onvoldoende

2 reviews over Vakantiehuis Frankenau 43 in het Nederlands

nooit meer, ongelooflijk stoffig!

Dhr. Mulder
15-10-2016

Het was een last-minute vakantie, dus letterlijk inpakken en wegwezen.

Maar wat een spijt achteraf.

Ook is er een houtkachel, het hout ligt in de kelder, haha.

Aan de zijkant van de woning is een deur, waar de combiketel achter hangt.

Je moet op de knieën onder de combiketel door om het hout te pakken.

Dus letterlijk er onder door kruipen, met spinnenwebben.

Dit hadden wij nog niet eerder meegemaakt.

De omgeving is schitterend, huur liever een ander vakantiehuisje op dit park, er zijn er die beter onderhouden worden.

De eerdere vermelding van stoffig klopt volledig!!!

Vloeren kraken behoorlijk op de slaapkamers.

Maar er is verder daar niets te doen, restaurant op het park is ook niet bijzonder.

Tip: ga naar Gasthof Hessischer Hof, lekker eten, prima prijs/kwaliteit verhouding

Vreselijk vies huis

Schut
15-5-2015

Het huis is vreselijk vies, overal spinnenwebben, vieze bloeren, vieze keuken, maandverband van de vorige gasten nog in de bakjes.

Er was zeker een half jaar niet schoongemaakt.

Nooit boeken!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Frankenau 43 in Frankenau (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Frankenau 43 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.