Vakantiepark
Weer vandaag19°
6,8

• Activiteiten5,7
  • Onderkomen7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Feriendorf am Sternberg Frankenau voor je op een rij gezet:

273 reviews over Vakantiepark Feriendorf am Sternberg Frankenau in het Nederlands

prachtig

kees en nanja
1-8-2015
  • Activiteiten1
  • Activiteiten1

Prachtige plaats en niet duur, Niet deelgenomen aan activiteiten ter plaatse

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Mooi vakantiepark

Margo
19-7-2015
  • Onderkomen8

Het is een mooi park en mooie huisjes. Je kunt goed wandelen met de hond vanaf het park. Het huisje was ruim, met drie slaapkamers en een ruime woonkamer. Het zwembadwater was aan de frisse kant.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Oct 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prima

Leuk park, slechte service

Iris
21-9-2014
  • Onderkomen9

We hebben 5 dagen op het park verbleven. We werden vriendelijk ontvangen. Het huisje was in orde. Zeker groot genoeg voor 6 personen. In het keukentje was genoeg keukengerei en servies te vinden. De bedden waren erg hard en behoorlijk doorgelegen. Elke ochtend stonden we stijf op. In het huisje lag veel info over wat er in de buurt te doen was. verder ook dvd's boeken, tijdschriften en spelletjes. De broodjesservice van de bakker uit het dorp is perfect. Het restaurant bij het park hebben we niet bezocht. Voor de verplichte 50 euro aan schoonmaakkosten verwacht je echter wel dat het huisje goed schoon is. Het was erg stoffig. Daarnaast kregen we bij vertrek nog te horen dat we 10 euro extra moesten betalen omdat we de open haard niet hadden leeggemaakt, of het zelf schoon moesten maken. Voor die 50 euro verwacht je dat dat er toch wel bij in zit. Of anders dat dit vooraf even verteld wordt. Hier viel echter niet over te praten. Dit was een domper na een prima verblijf.

Gereisd Met partner in september 2014

Mooie verblijfsplek voor je Sauerland activiteiten

nix-frissen
29-8-2014
  • Activiteiten7

Wij verbleven (2 volwassenen en 2 kinderen van 9 en 12) een weekje in huisje 116. Dit huisje hebben we particulier gehuurd. Het huisje was een prima huis. 3 slaapkamers met elk 2 slaapplaatsen. De keuken was compleet ingericht en in het huisje is er zelfs een wasmachine. De wandelroutes in de omgeving zijn goed te doen. Wandelroute 4 en 8 zijn in elk geval goed aangegeven. Het restaurant hebben wij, na een blik in de keuken, niet uitgeprobeerd. De broodjesservice is top. De bakker brengt ze dagelijks tot aan je voordeur. Alleen jammer dat de Nederlandse receptionist de bestellingen niet wil aannemen. (De Duitse receptioniste wel) Al met al een mooie verblijfplek met mooie uitstapmogelijkheden naar vooral de omgeving Edersee

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Mooie omgeving. Prima huisje!

mariondj75
18-8-2014
  • Activiteiten9

Vakantie geboekt via particulier. Wij hadden huisje 125. Prima huis, van alle gemakken voorzien en op een zeer mooi punt op het park. Mooi uitzicht en geen huisjes voor je. Wel wat verder van de speeltuin dus misschien minder geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. Veel te doen in de regio maar wel vaak bij de Edersee dus iedere dag een stukje rijden. Restaurants genoeg in de omgeving en prijzen on-nederlands laag. Er is wel animatie op het park met deze is (volgens de website) alleen voor de gasten die via Vakanz hebben geboekt. Of dit echt zo is weet ik niet want wij hebben niet meegedaan. Wel iets om vooraf te checken als je dit wel belangrijk vindt.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een perfecte omgeving en gedreven beheerders.

Dick van den Bosch
5-8-2014
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Kort geleden daar geweest en genoten. Gemerkt dat Eva en Rudi zeer gedreven zijn om er tegen aan te gaan en dat gaat ze ook wel lukken.

Gereisd Met vrienden in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch mooi huisje (48), alles nieuw

Matthijs123
14-7-2014
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten9

Superleuke week in Frankenau gehad. Prachtige plek. En in een schitterend huisje (nummer 48; aanrader), alles net gerenoveerd, maar helemaal in stijl. En zeer vriendelijke eigenaar. Jammer dat het maar een week was. Nog lang niet uitgekeken!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

soms verouderd maar men doet zijn best

luc.hendrickx
8-6-2014
  • Onderkomen7

Verbleven hier gedurende een lang weekend. Sommige huisjes zijn ok (microwave en sateliettv) andere zijn fel verouderd maar toch net. De nieuwe eigenaars hebben een zware taak om het potentieel van het park terug tot zijn recht te laten komen. Zwembad en sportterreinen zijn volledig verwaarloosd Wel heel rustig en mooie natuur

Gereisd Met vrienden in mei 2014

Mooie uitvalsbasis voor uitstapjes

Anja Bos
7-6-2014
  • Onderkomen8

Het vakantiepark is een mooie uitvalsbasis. Er zijn meerdere type huisjes. De vakwerkhuizen, bungalows en punthuisjes. Zowel via particuliere als touroperator verhuur. Wij huren altijd particulier. Er is een nieuwe verhuurorganisatie en zij zijn hard bezig met verbeteringen. Zo is het restaurant in de weekenden (weer) open.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 28 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vakantiepark info

• SportfaciliteitenAanwezig
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBinnen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Feriendorf am Sternberg Frankenau in Frankenau (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Feriendorf am Sternberg Frankenau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.