Vakantiepark
6,8

• Activiteiten5,7
  • Onderkomen7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Feriendorf am Sternberg Frankenau voor je op een rij gezet:

273 reviews over Vakantiepark Feriendorf am Sternberg Frankenau in het Nederlands

Heerlijke vakantie gehad

Fam. Lopes
17-8-2017
  • Activiteiten1

Huisjes 225/227 Was schoon en vooral boven heel netjes ingericht Het enige wat wij misten was een wasmachine en vaatwassen Op het park zelf is niks te doen maar voor ons maakte dat niets uit omdat we er elke dag op uittrokken Hele mooie omgeving waar veel te beleven valt Wij waren er met onze kinderen en kleinkinderen en hebben een super vakantie gehad Iedereen heeft genoten

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

alles is dicht....

Fam. van Rijn
11-8-2017
  • Onderkomen4
  • Onderkomen4

Huisje gehuurd van particulier. Huisje was vies van binnen en er waren veel dingen kapot in het huis. Het park staat in een mooi gebied in Duitsland. Op het park staan vele huizen van particulieren. Maar verder is er niets te doen. Het restaurant, receptie en zwembad zijn dicht. Jammer.. want er is best iets leuks van te maken. Je moet er echt zelf op uit. Speeltuin is vervallen. Leuk voor 1 keer, volgende keer liever een echt park met wat faciliteiten.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Nooit meer!

Joke Groothuis
21-7-2017
  • Activiteiten1

Mooi park maar er is niks te doen er was eens een receptie een zwembad een midgetgolfbaan een tennisveld een restaurant een wasserette maar inmiddels us alles gesloten. Het ligt niet ver van Frankenberg of Bad Wildungen als je van winkelen houdt en ook Bad Arolson waar Emma geboren is is te doen. Maar voor alles moet je ver weg! Bij ons overig schoon en compleet huisje 36 staan fietsen maar daar kun je als je leven je lief is beter niet op gaan fietsen er sraat 1die er uit ziet en van de rest zijn de banden lek. Gelukkig kunnen wij ons goed vermaken en je kunt fantastisch wandelen in de omgeving.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Spookpark

Chantal Vroegh
10-7-2017
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6
  • Activiteiten1

Vergane glorie. Blijkbaar was 2016 het laatste jaar dat het park "eigenaren" had. De info die op zoover over het park staat is ook niet up-too-date. Het zwembad is dicht, de receptie dicht, het restaurant dicht, speeltuin en midget-golfbaantje liggen er troosteloos bij. Ons huisje (nr177) was oke maar wij misten ook wel wat. (oa vaatwasser, magnetron, haakjes voor je kleding of handdoeken, veel te weinig ruimte in de badkamer voor de persoonlijke spullen neer te zetten). Wij zullen hier niet snel naar terugkeren.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017
  • Activiteiten1

Het huisje hadden we gehuurd van een prive eigenaar, het huisje was zeer netjes en van alle gemakken voorzien. Het park daar in tegen is diep triest. Lijkt wel een spookpark. - zwembad vervallen zonder water - kinderspeelplaats gevaarlijk! hout van touwbrug verrot. - restaurant gesloten. Ik wou het toch even kwijt.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie omgeving

E. Baas
15-5-2017
  • Onderkomen9
  • Activiteiten5
  • Onderkomen9
  • Activiteiten5

Via particuliere verhuur huisje nr 33 gehuurd. Alles ging heel vlot, we waren nogal laat met boeken. Het huisje lag op 1 van de beste plekken op het park. Het park ligt langs een groot natuurgebied (bos) en is erg mooi. Het park zelf vond ik wat troosteloos, dat komt omdat er geen uitbaters meer zijn voor het zwembad en restaurant, alles ligt wat doods bij. Dus op het park zelf is weinig vertier. (een kleine speeltuin en een stroompje voor dammetjes bouwen) Leuke wandelingen kunnen zeker gemaakt worden vanaf het park, ook voor wat kleinere kinderen goed te doen. Het huisje was leuk, beetje oubollig maar een geweldige houtkachel en alles wat je nodig hebt is aanwezig. (leuk om te doen met kinderen: rodelen, er zijn zat rodelbanen, wij zijn naar Edersee geweest)

Gereisd Met jonge kinderen in april 2017

fijne vakantie gehad in am sternberg 227

fam wolbrink
3-10-2016
  • Activiteiten6

Mooi en schoon huisje Prima vakantie voor natuur luefhebber Wij zaten beneden in de woning Aan am sternberg 227 Zwembad zit in lohlbach. 6 kilometer verderop

Gereisd Met oudere kinderen in september 2016

Mooie omgeving

Lin-ron
18-5-2016
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten6

Op het park is niet veel te doen, Sommige huisjes hebben een opknapbeurt gehad. Wel kun je in de omgeving veel doen,en veel restaurants waar je heel lekker kunt eten.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2016

Matte sfeer

J.D.
2-9-2015
  • Activiteiten2
  • Activiteiten2

Dit jaar voor 4e keer een geweldig huisje op het park geboekt via particuliere verhuur. De omgeving blijft supermooi, maar voor ons was dit de laatste keer op dit park. Het zwembad blijft definitief dicht en het park is deels overgenomen door een christelijke organisatie (reformatorisch?), met kinder-activiteiten voor aangesloten huurders. Op het park heerst een zeer matte sfeer, geen uitgelaten vakantiestemming. Of de toegenomen winkel-leegstand in het nabij gelegen Frankenberg nog steeds aan een crisis is te relateren, is voor ons niet duidelijk. Even leuk winkelen was dit jaar zeer beperkt. Voor de rust en natuur is het er nog steeds goed vertoeven.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

mooie omgeving, prima park

anoniem321
17-8-2015
  • Activiteiten6

Wij hebben particulier een huisje gehuurd. Toen we aankwamen bleek er een fout in de boeking te zijn, de vorige gasten waren nog niet vertrokken. Dit is echter prima gecompenseerd door de eigenaar. Geen gebruik gemaakt van restaurant. Speeltuintje kon wel wat onderhoud gebruiken. Wel leuke activiteiten op een half uurtje rijden van het park.

Wat ons vooral tegenviel toen wij er waren was de sfeer die werd bepaald door de grote groep die via Vakanz had geboekt. Wij hadden specifiek geboekt op een park zodat onze kinderen andere kinderen hadden om mee te spelen, maar doordat alle kinderen via Vakanz samen aan de animatie en andere activiteiten meededen, viel er weinig met anderen te spelen. Toen eenmaal duidelijk werd dat wij niet tot deze groep behoorden, lees niet mee gingen naar de kerk, werd er ook niet meer gegroet en mochten onze buurtkinderen ook niet meer spelen bij ons. Heel jammer.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vakantiepark info

• SportfaciliteitenAanwezig
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBinnen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Feriendorf am Sternberg Frankenau in Frankenau (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Feriendorf am Sternberg Frankenau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.