Vakantiepark

• Activiteiten6,1
  • Onderkomen7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Feriendorf am Sternberg Frankenau voor je op een rij gezet:

48 reviews over Vakantiepark Feriendorf am Sternberg Frankenau in het Nederlands

Natuur en rust

Walter
4-5-2014
  • Onderkomen8
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8
  • Activiteiten5

Prima vakantiepark en zeer betaalbaar. Prachtig gelegen direct aan natuurpark Kellerwald-Edersee. Het is een rustig park met kompleet uitgeruste huisjes. In de bungalows (wij hadden standaard type 1) is alles wat je nodig hebt aanwezig: prima bedden, voldoende dekens, indien gewenst een laken-pakket. De keuken is voorzien van alle apparatuur die je voor zelfs ingewikkelde gerechten nodig hebt. De woonkamer is voorzien van een goede haard, een elektrische verwarming (lastig in te stellen) een grootbeeld-TV voor koude avonden. De woonkamer is voor 6 personen voldoende groot. De omgeving is geweldig.

Gereisd Anders in Sat Apr 26 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Ondanks de negatieve verhalen hebben wij via een reisburo

Familie
3-5-2008

Ondanks de negatieve verhalen hebben wij via een reisburo geboekt. Het appartement was prima in orde. Goede bedden. Verder alles naar behoren. Geen overbodige luxe. TV met Duitse zenders. Die is dus lekker de hele vakantie uitgebleven. Onze kinderen (11, 13 en 15 jaar) hebben zich in het zwembad prima vermaakt. Geen Centerparcs, maar zij vonden het leuk en wilden elke dag gaan zwemmen. Mooie omgeving. Wij hebben zelf gekookt, dus over het eten in het restaurant kan ik niets zeggen. Bij de receptie waren ze vriendelijk en werden onze vragen en verzoeken correct afgehandeld. Al met al een prima vakantie voor een prima prijs.

Gereisd Anders in Sat May 03 2008 20:36:53 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Via een touroperator vijf dagen in een vierpersoonshuisje

Mirjam
7-1-2008

Via een touroperator vijf dagen in een vierpersoonshuisje verbleven (nummer 140). Huisje zag er zowel van binnen als van buiten erg mooi, netjes en schoon uit. De binnenkant was volledig vernieuwd, heel ruim met alles erop en eraan en comfortabele bedden. De ligging van het park is heel mooi in het natuurpark tussen de bergen en de bossen en met een leuk meertje waarop kon worden geschaatst. Het park biedt goed vermaak, zoals een vrijetijdscentrum met een leuk zwembadje met bubbelbad, een fijne sauna met turks stoombad, pooltafels en twee barren. Een aantal avonden heerlijk in het gezellige restaurant gegeten waar voldoende keus is. Ook gesnowboard in Winterberg, een leuke wintersportplaats voor zowel beginners als gevorderden. Kortom; een heerlijke tussendoorvakantie. Absoluut een aanrader voor zowel stelletjes als gezinnen met kinderen!!

Gereisd Anders in januari 2008

2007

net terug van een midweek frankenau,wij hebben de hier was

broeksema
29-12-2007

net terug van een midweek frankenau,wij hebben de kerstdagen hier doorgebracht, huisje was prima,nette keuken niet al te groot,grote eethoek ,nieuwe bedden,elke kamer voorzien van wastafel,een met extra toillet,een houtkachel om het extra warm te stoken,omgeving is bijzonder mooi om te wandelenzwembad beetje klein,sauna prima.geboekt bij een touroperator, gevraagd om een gerenoveerd huisje

Gereisd Anders in december 2007

Wij zijn er vorige week geweest, 29-6--07 tot 6-7-07huisje

diana pols
11-7-2007

Wij zijn er vorige week geweest, 29-6--07 tot 6-7-07huisje was toppie netjes onderhouden goede meubels, bed matras was ook goed, wij hebben het prive gehuurd, misschien dat scheelt in dehuisje, wij zaten oin 163, alleen het weer was wat minder en de supermarkt in het dorp zeker duur, maar als je naar frankenberg rijdt, winkels genoeg, en betaalbaar. Omgeving is echt een aanrader, zo mooi daar, is het niet te geloven.,

Gereisd Anders in juli 2007

we zijn voor het eerst in frankenau geweest

mariet
9-7-2007

we zijn voor het eerst in frankenau geweest. Je moet er echt naar toe. Prachtige natuur, vriendelijk personeel, alles netjes verzorgd lekker smullen en best een hoop te doen. Eigenlijk precies goed. Niet zo´n groot park en daarom alles wat persoonlijker. En als je van bos en natuur houd bestaat er nauwelijks een alternatief.

Gereisd Anders in Mon Jul 09 2007 16:17:07 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig huis, helemaal compleet en zeer netjes ingericht

M. Velraad
7-5-2007

Prachtig huis, helemaal compleet en zeer netjes ingericht. Gehuurd van particulier. Geen binding met park. Een aanrader: Rechtstreeks te boeken via vriendelijke eigenaar: fa.nieuwenhuijs.veteranen.nl Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding Bovendien mooie omgeving.

Gereisd Anders in Mon May 07 2007 20:06:28 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Wij zijn in oktober in het vakantiepark geweest (via Wij

Ron
20-10-2006

Wij zijn in oktober in het vakantiepark geweest (via Vrijuit). Wij zijn heel tevreden over dit park. Ons huisje was zo te zien vrij recent opgeknapt. Het huisje (4 p) is ruim van opzet en netjes ingericht, alleen de bedden (matras en kussen) vielen wat tegen. Van de faciliteiten van het park hebben wij alleen gebruik gemaakt van het zwembad dat er overigens keurig netjes uitzag. Het is niet al te groot, maar omdat wij er buiten het hoogseizoen waren hebben we er heerlijk kunnen zwemmen. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. In het restaurant kun je voor weinig geld geld uitstekend eten. Wij gaan zeker nog een keer terug naar dit park (buiten het hoogseizoen!)

Gereisd Anders in oktober 2006

Rechtstreeks via de eigenaar geboekt, maar deze deed zaken

Bjorn
30-8-2006

Rechtstreeks via de eigenaar geboekt, maar deze deed zaken via het park. Woning was netjes, nieuwe matrassen, Nederlandse TV, grote tuin dus veel uitzicht. Het park zelf viel verschrikkelijk tegen. Zwembad erg klein, tennishal was gesloten, speeltuin en midgetgolf slecht onderhouden. De omgeving was wel perfekt voor om met onze honden te wandelen. Ik ben van plan om volgend jaar weer te gaan maar huur dan wel particulier. (Deze eigenaar verhuurt volgend jaar niet meer via het park)

Gereisd Anders in augustus 2006

Wij zaten 5-19 aug

Familie de Wolff
27-8-2006

Wij zaten 5-19 aug. 2006 in huisje 111. Wij hadden 0,0 uitzicht bij terras vanwege sterk verwilderde bossage pal voor het terras. Wel uitzicht vanaf het balkon. Het huis is sterk verwaarloosd, afbladderende verf en afgeleefd interieur. Wel nieuwe douche en keuken. Dekbedden en matrassen zagen er niet fris uit. Receptiemedewerkers waren niet/soms vriendelijk. Bij vragen naar recreatieprogramma reageerden zij enkel met: u heeft al een folder gehad. Punt. Geen verdere uitleg. Wij vonden het restaurant matig. In de omgeving kan je lekkerder en voor minder geld eten. Voor pubers is er niets te doen op het park. Folder en site maakt niet waar wat er beloofd wordt. Omgeving wel mooi!

Gereisd Anders in augustus 2006

• SportfaciliteitenAanwezig
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBinnen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Feriendorf am Sternberg Frankenau in Frankenau (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Feriendorf am Sternberg Frankenau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.