Vakantiepark Feriendorf am Sternberg Frankenau

Vakantiepark Feriendorf am Sternberg Frankenau

6.5Voldoende

Duitsland, Hessen, Frankenau (Sauerland)

6.5Voldoende

Meer vakantieparkinfo

286 reviews over Vakantiepark Feriendorf am Sternberg Frankenau

• 2018
    8Marc04-09-2018

Dit park ligt in een prachtige omgeving, je loopt zo vanuit het park het nationale park Kellerwald in. Sinds het voorjaar is het restaurant en zwembad opnieuw geopend. Wij hebben genoten van het heerlijke eten. ook was er voldoende te doen op het park zoals Midgetgolf, Paardrijden, waterfiets enz. In het dorpje zijn ook nog 2 geode restaurants een kleine supermarkt en een bakker. in de omgeving is er heel veel te zien en beleven, leuke stadjes, de prachtige Edersee met strandjes, Kastelen , rodelen...kortom teveel om op te noemen en zeker een aanrader.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

• 8ingrid eleveld28-07-2018

Een aanrader zeker doen!!

We hadden huisje nr 206 wat boven in het park ligt vlak bij de ingang van het bos en de start van prachtige wandelingen en fietstochten in het nationalpark kellerwald. ( gehuurd van privé eigenaar). 2x gegeten bij het restaurant wat prima eten is smaakt goed en zeer snel geserveerd wordt. Je krijgt bij boeking een sauerland kaart waar je veel korting of zelfs gratis van diverse attracties gebruik kunt maken of bezoek kan brengen. Staat niet op site bij touroperator maar zit zelfs een vaatwasser in huis. Top lokatie heerlijk huis kortom EEN AANRADER!!!! komen zeker een keer terug

• 10Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

• 2017
    7G.v.Woudenberg28-09-2017

Rustig park zonder voorzieningen.

Het park heeft geen voorzieningen, zoals receptie en restaurant, alles is dicht. Wij werden vriendelijk ontvangen. Het huisje - nr 90 - was schoon. Alleen wat donker door de bomen die er voor staan. Toen wij aan kwamen was de verwarming stuk, dit had men opgelost door een hete luchtunit te plaatsen, deze stookte het wel warm. De douche was erg klein en zonder een thermostaatkraan. Bedden waren goed en de keukenuitrusting ook, alleen een beetje bij elkaar geraapt.ER was een nieuwe HD tv geplaats met zeer goede ontvangst, ook van de Nederlandse zenders. De omgeving is geweldig en er is dan ook genoeg te doen zoals bv het wandelpark met bronnen in Wildungen. Of het wildpark aan de Edersee. In het dorpje Frankenau bij het plaatselijke kroegje Gasthof Hessischer Hof kun e voor weinig uitstekend eten.

• 7Fam. Lopes17-08-2017

Heerlijke vakantie gehad

Huisjes 225/227 Was schoon en vooral boven heel netjes ingericht Het enige wat wij misten was een wasmachine en vaatwassen Op het park zelf is niks te doen maar voor ons maakte dat niets uit omdat we er elke dag op uittrokken Hele mooie omgeving waar veel te beleven valt Wij waren er met onze kinderen en kleinkinderen en hebben een super vakantie gehad Iedereen heeft genoten

• 1Activiteiten

• Oude reviews

7dieneke27-03-2015

prima

Jaren geleden hier geweest. Verblijf was prima. Net huisje

• 7Activiteiten

• 9Dick van den Bosch05-08-2014

Een perfecte omgeving en gedreven beheerders.

Kort geleden daar geweest en genoten. Gemerkt dat Eva en Rudi zeer gedreven zijn om er tegen aan te gaan en dat gaat ze ook wel lukken.

• 8Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

• 7luc.hendrickx08-06-2014

soms verouderd maar men doet zijn best

Verbleven hier gedurende een lang weekend. Sommige huisjes zijn ok (microwave en sateliettv) andere zijn fel verouderd maar toch net. De nieuwe eigenaars hebben een zware taak om het potentieel van het park terug tot zijn recht te laten komen. Zwembad en sportterreinen zijn volledig verwaarloosd Wel heel rustig en mooie natuur

• 8Tommy30-07-2012

feriendorp

mooie natuur, verder niet veel te doen... je moet echt met de auto eropuit... Bezoekje aan de edersee is de moeite waard!

• 6Activiteiten

• 9Marion Huijgen02-12-2011

Prachtig vakantiehuis (nr.36) van particulier!

Wij hebben een goed weekend gehad met vrienden in dit smaakvol ingericht huis. De inrichting is compleet en bijna alles is nog nieuw, heerlijke bedden. Wij hebben veel gewandeld, een heuvelachtige omgeving en een prachtig, groot beukenbos. Lekker gegeten in het dorp Frankenau, op loopafstand. Wij kunnen dit huis aanraden en wij komen hier zeker terug.

• 9Activiteiten

• 9Els Franken18-11-2011

Huis 36 is een topper

28-10-2011 Huis nr. 36 in vakantiepark in Frankenau is ons zeer goed bevallen. Het ligt in een mooie omgeving. Vanuit het huis kun je prachtige wandelingen maken. In de nabije omgeving zijn mooie stadjes te bezoeken. We denken dat ieder jaargetijde geschikt is. Het huis is fris en enorm praktisch ingericht. We hebben niets gemist. We konden zelfs Nederlands tv ontvangen. De eigenaars van het huis zijn erg attent (fles wijn bij aankomst).

• 7Activiteiten

17 tips over Vakantiepark Feriendorf am Sternberg Frankenau

• Onno, 16-01-2012

Winterberg, bad wildungen, frankenberg!

• Walter, 04-05-2014

Mooie steden in de omgeving: Bad Arolsen (aanrader, hier is koningin Emma geboren, het slot is zeker een bezoek waard), Frankenberg, Kassel, Waldeck (vanuit het kasteel/slot daar een prachtig uitzicht over de Edersee), in wildpark Hemfurth vind je veel dieren die in het Nationaal Natuurpark voorkomen, Wolven, Lynxen, Wilde Zwijnen etc. Vanuit het park loop je direct het nationaal park in. Mooie wandelroutes en niet te moeilijk.

• Anja Bos, 07-06-2014

Naar de zomer rodelbaan in Vohl. Erg veel plezier voor jong en oud. In het seizoen een mais doolhof.

8 vragen over Vakantiepark Feriendorf am Sternberg Frankenau

• Natasja, 02-04-2018

Hoe is het park nu...

Wij willen deze zomer naar dit gebied reizen maar willen graag weten hoe het er NU aan toe is met het park. Wij zijn een gezin met 3 kids mat leeftijd van 14, 11 en 10. Graag eerlijke reactie want t zijn best hoge bedragen voor wat ik nu aan reviews lees.

• J.Kenters, 12-07-2017

Spookpark??

Wij hebben voor een behoorlijk bedrag een huisje (206) gehuurd voor 1 week in augustus, via Novasol. Nu lezen we alleen maar negatieve berichten. Geen zwembad, beheerder, restaurant, receptie. Wij vragen ons nu echt af of dit het geld wel waard is( 541€ excl. bedlinnen en eindschoonmaak.) Wat kunnen wij doen als er ter plekke blijkt dat dit niet is wat wij mogen verwachten?

• Vakantieganger , 04-01-2017

Beheer

Is er inmiddels een nieuwe beheerder en heeft deze ook veranderingen in het vooruitzicht?

Vakantiepark info

• RokenToegestaan