Vakantiepark Feriendorf am Sternberg Frankenau

Vakantiepark Feriendorf am Sternberg Frankenau

6.5Voldoende

Duitsland, Hessen, Frankenau (Sauerland)

6.5Voldoende

• 5.7Eetgelegenheden
  • 7.2Onderkomen

Vakantiepark Info

Meer vakantieparkinfo

286 reviews over Vakantiepark Feriendorf am Sternberg Frankenau

• 3C06-08-2019

1 keer niet weer

Het huisje was prima!! Park daarin tegen viel tegen.. Er is helemaal niks te doen.. Zwembad Dicht, winkel dicht restaurant dicht.. In het na gelegen dorpje 5 minuten met de auto een bakker en een supermarkt.. Ik Frankenberg supermarkten. Is ongeveer 15 minuten rijden. In de omgeving genoeg te doen. Maar alles met de auto. Dit was eenmalig. Jammer dat ze het park zo laten verwalozen.

• 7Arise van Roekel29-07-2019

sáái park; niets te doen!

Nul activiteit op dit park. Zwembad gesloten, geen winkel, geen restaurant, tennisbaan zwaar verwaarloosd evenals midgetgolfbaan. Saai! Huis was echter comfortabel en schoon, gehiurd van particulier. Wij gaan hier nooit meer naar toe.

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

• 4F05-07-2019

Zwembad en restaurant weer dicht. Saai park!

We hadden het huisje particulier gehuurd. Niks dan lof hierover.

Het park echter is een ander verhaal. Het is een ruim en groen park wat vooral leuk is voor de rustzoeker. Er is namelijk helemaal niets te doen. Na een tweede poging het leven in te blazen zijn het zwembad, sauna, restaurant en receptie opnieuw gesloten en staat het in de verkoop. Rond het zwembad en restaurant maakt het een zwaar vervallen indruk. Dat is erg jammer. Voor kinderen is er op het park dus niks te doen en zal je erop uit moeten. Gelukkig in de omgeving genoeg te doen.

• 2017
    8Fam. Spit01-11-2017

Keurig huisje op rustig park in mooie omgeving,

We zaten in huisje 225/227 (boven en benedenverdieping).

Het huisje was netjes, schoon. Er is een houtkachel + hout aanwezig, voor gezellige warmte op koude herfstavonden. Het park is rustig, wel behoorlijk verouderd, maar dat maakte ons niet uit.

Er is een broodjesservice van de bakker uit het dorp, die de broodjes aan huis bezorgt, ook op zondag.

• 9Onderkomen

• 7RvdB08-09-2017

Prachtige omgeving en een donker huis

Er stond een enorme grote dennenboom voor ons huis. Zodat overdag zelfs de lamp aan moest. Huis zat vol met spinnnenwebben op wat moeilijker plekjes. Maar de omgeving maakte veel goed. Veel mogelijkheden tot (betaalbare) uitjes in Hessen en Sauerland. Ook was er op het terrein wel een aardige speeltuin, maar die was ook aan wat onderhoud toe. Wel heel aardige beheerders, die het top deden ,zeker omdat het hun eerste week op dit park was.

• 5Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden

• 3Chantal Vroegh10-07-2017

Spookpark

Vergane glorie. Blijkbaar was 2016 het laatste jaar dat het park "eigenaren" had. De info die op zoover over het park staat is ook niet up-too-date. Het zwembad is dicht, de receptie dicht, het restaurant dicht, speeltuin en midget-golfbaantje liggen er troosteloos bij. Ons huisje (nr177) was oke maar wij misten ook wel wat. (oa vaatwasser, magnetron, haakjes voor je kleding of handdoeken, veel te weinig ruimte in de badkamer voor de persoonlijke spullen neer te zetten). Wij zullen hier niet snel naar terugkeren.

• 6Onderkomen

• 3hofman03-06-2017

de score die dit park krijgt gaat nergens over.

Het huisje hadden we gehuurd van een prive eigenaar, het huisje was zeer netjes en van alle gemakken voorzien. Het park daar in tegen is diep triest. Lijkt wel een spookpark. - zwembad vervallen zonder water - kinderspeelplaats gevaarlijk! hout van touwbrug verrot. - restaurant gesloten. Ik wou het toch even kwijt.

• 7E. Baas15-05-2017

Mooie omgeving

Via particuliere verhuur huisje nr 33 gehuurd. Alles ging heel vlot, we waren nogal laat met boeken. Het huisje lag op 1 van de beste plekken op het park. Het park ligt langs een groot natuurgebied (bos) en is erg mooi. Het park zelf vond ik wat troosteloos, dat komt omdat er geen uitbaters meer zijn voor het zwembad en restaurant, alles ligt wat doods bij. Dus op het park zelf is weinig vertier. (een kleine speeltuin en een stroompje voor dammetjes bouwen) Leuke wandelingen kunnen zeker gemaakt worden vanaf het park, ook voor wat kleinere kinderen goed te doen. Het huisje was leuk, beetje oubollig maar een geweldige houtkachel en alles wat je nodig hebt is aanwezig. (leuk om te doen met kinderen: rodelen, er zijn zat rodelbanen, wij zijn naar Edersee geweest)

• 9Onderkomen
    • 5Activiteiten

• Oude reviews

7anoniem32117-08-2015

mooie omgeving, prima park

Wij hebben particulier een huisje gehuurd. Toen we aankwamen bleek er een fout in de boeking te zijn, de vorige gasten waren nog niet vertrokken. Dit is echter prima gecompenseerd door de eigenaar. Geen gebruik gemaakt van restaurant. Speeltuintje kon wel wat onderhoud gebruiken. Wel leuke activiteiten op een half uurtje rijden van het park.

Wat ons vooral tegenviel toen wij er waren was de sfeer die werd bepaald door de grote groep die via Vakanz had geboekt. Wij hadden specifiek geboekt op een park zodat onze kinderen andere kinderen hadden om mee te spelen, maar doordat alle kinderen via Vakanz samen aan de animatie en andere activiteiten meededen, viel er weinig met anderen te spelen. Toen eenmaal duidelijk werd dat wij niet tot deze groep behoorden, lees niet mee gingen naar de kerk, werd er ook niet meer gegroet en mochten onze buurtkinderen ook niet meer spelen bij ons. Heel jammer.

• 4Eetgelegenheden

• 8nix-frissen29-08-2014

Mooie verblijfsplek voor je Sauerland activiteiten

Wij verbleven (2 volwassenen en 2 kinderen van 9 en 12) een weekje in huisje 116. Dit huisje hebben we particulier gehuurd. Het huisje was een prima huis. 3 slaapkamers met elk 2 slaapplaatsen. De keuken was compleet ingericht en in het huisje is er zelfs een wasmachine. De wandelroutes in de omgeving zijn goed te doen. Wandelroute 4 en 8 zijn in elk geval goed aangegeven. Het restaurant hebben wij, na een blik in de keuken, niet uitgeprobeerd. De broodjesservice is top. De bakker brengt ze dagelijks tot aan je voordeur. Alleen jammer dat de Nederlandse receptionist de bestellingen niet wil aannemen. (De Duitse receptioniste wel) Al met al een mooie verblijfplek met mooie uitstapmogelijkheden naar vooral de omgeving Edersee

• 7Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

17 tips over Vakantiepark Feriendorf am Sternberg Frankenau

• Onno, 16-01-2012

Winterberg, bad wildungen, frankenberg!

• Walter, 04-05-2014

Mooie steden in de omgeving: Bad Arolsen (aanrader, hier is koningin Emma geboren, het slot is zeker een bezoek waard), Frankenberg, Kassel, Waldeck (vanuit het kasteel/slot daar een prachtig uitzicht over de Edersee), in wildpark Hemfurth vind je veel dieren die in het Nationaal Natuurpark voorkomen, Wolven, Lynxen, Wilde Zwijnen etc. Vanuit het park loop je direct het nationaal park in. Mooie wandelroutes en niet te moeilijk.

• Anja Bos, 07-06-2014

Naar de zomer rodelbaan in Vohl. Erg veel plezier voor jong en oud. In het seizoen een mais doolhof.

8 vragen over Vakantiepark Feriendorf am Sternberg Frankenau

• Natasja, 02-04-2018

Hoe is het park nu...

Wij willen deze zomer naar dit gebied reizen maar willen graag weten hoe het er NU aan toe is met het park. Wij zijn een gezin met 3 kids mat leeftijd van 14, 11 en 10. Graag eerlijke reactie want t zijn best hoge bedragen voor wat ik nu aan reviews lees.

• J.Kenters, 12-07-2017

Spookpark??

Wij hebben voor een behoorlijk bedrag een huisje (206) gehuurd voor 1 week in augustus, via Novasol. Nu lezen we alleen maar negatieve berichten. Geen zwembad, beheerder, restaurant, receptie. Wij vragen ons nu echt af of dit het geld wel waard is( 541€ excl. bedlinnen en eindschoonmaak.) Wat kunnen wij doen als er ter plekke blijkt dat dit niet is wat wij mogen verwachten?

• Vakantieganger , 04-01-2017

Beheer

Is er inmiddels een nieuwe beheerder en heeft deze ook veranderingen in het vooruitzicht?

Vakantiepark info

• RokenToegestaan