Vakantiepark Feriendorf am Sternberg Frankenau

Vakantiepark Feriendorf am Sternberg Frankenau

6.5Voldoende

Duitsland, Hessen, Frankenau (Sauerland)

6.5Voldoende

286 reviews over Vakantiepark Feriendorf am Sternberg Frankenau

• 2018
    9Greet Nieborg06-11-2018

Fantastisch!

Het is een prachtig park met veel groen, de huizen staan ruim op het park. Je wandelt zo het Kellerwald in. Jammer dat je nog oude slechte reviews leest op zoover, het park heeft een upgrade gehad, het restaurant is weer geopend, je kunt er voor een mooie prijs goed eten! Het zwembad en sauna zijn weer in gebruik, voor de jeugd is er disco in het weekend, je kunt biljaarten etc... en een geweldige omgeving! 25 min van de Edersee.

• 8Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

• 8M.J.A. Spit14-10-2018

Feriendorf Frankenau weer in opbloei

Op internet kom je nog veel negatieve reviews tegen over dit park. De laatste maanden is er echter veel veranderd. Het restaurant gebouw is overgenomen door een nieuwe eigenaar. Deze heeft het restaurant verbouwd en biedt daar een goede maaltijd tegen lage prijzen. Ook het zwembad, de midgetgolf en de receptie zijn opgeknapt en heropend. Daarnaast zijn veel huizen van eigenaar gewisseld en opgeknapt. Huizen worden of door eigenaren zelf of via touroperator verhuurd.

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

• 4Jolanda13-08-2018

Mooie omgeving, park vergane glorie.

Het huisje nr 43 hadden we gehuurd van een prive eigenaar. Het huisje was in redelijke staat, met genoeg basisvoorzieningen. Huisje staat aan de rand van het park, 's nachts wel veel overlast van blaffende honden van een naast gelegen boerderij. Het park zelf is troosteloos, vergane glorie. De meeste huisjes liggen op een heuvel, dus ben je wat slecht ter been, dan is het bijna niet te lopen. Zwembad was gesloten. Receptie was gesloten (en dat in de meivakantie!). De omgeving maakte veel goed. Als je van plan bent er veel op uit te trekken, heb je verder op het park niets te zoeken.

• 6Onderkomen
    • 3Activiteiten

• 2017
    4Bruinewoud24-11-2017

Leuke omgeving, waardeloze organisatie

We zaten in een huisje (beneden verdieping) boven aan het park tegen de bosrand aan. Dit was heel handig met de hond. Dit was de 3e keer dat we op het park waren; de eerste keer 21 jaar geleden en toen was het een bruisend vakantiepark met zwembad, goed restaurant, speeltuinen en broodjeswinkel. Nu schrokken we dat er niets meer was. We kwamen in hetzelfde huisje als enkele jaren geleden (pure toeval). Het huisje was goed, maar de bedden zijn aan vervanging toe en de schoonmaak in het huisje liet ook te wensen over. Wat ons enorm stoorde is het elektrische verwarmingssysteem welke niet te regelen is. Dit resulteerde in een extra betaling van meer dan eur 100,00 voor 3 dagen verblijf voor de elektriciteit. Natuurlijk belachelijk! De organisatie was hiervan op de hoogte, maar verzuimt dit aan de gasten vooraf kenbaar te maken. Ook een klacht nadien heeft niet geholpen. We hebben verzocht dit voortaan aan elke gast vooraf mee te delen, maar of ze dit doen blijft de vraag. Dus let op!!!

• 6Onderkomen

• 5Fam. van Rijn11-08-2017

alles is dicht....

Huisje gehuurd van particulier. Huisje was vies van binnen en er waren veel dingen kapot in het huis. Het park staat in een mooi gebied in Duitsland. Op het park staan vele huizen van particulieren. Maar verder is er niets te doen. Het restaurant, receptie en zwembad zijn dicht. Jammer.. want er is best iets leuks van te maken. Je moet er echt zelf op uit. Speeltuin is vervallen. Leuk voor 1 keer, volgende keer liever een echt park met wat faciliteiten.

• 4Onderkomen
    • 2Eetgelegenheden

• 6Joke Groothuis21-07-2017

Nooit meer!

Mooi park maar er is niks te doen er was eens een receptie een zwembad een midgetgolfbaan een tennisveld een restaurant een wasserette maar inmiddels us alles gesloten. Het ligt niet ver van Frankenberg of Bad Wildungen als je van winkelen houdt en ook Bad Arolson waar Emma geboren is is te doen. Maar voor alles moet je ver weg! Bij ons overig schoon en compleet huisje 36 staan fietsen maar daar kun je als je leven je lief is beter niet op gaan fietsen er sraat 1die er uit ziet en van de rest zijn de banden lek. Gelukkig kunnen wij ons goed vermaken en je kunt fantastisch wandelen in de omgeving.

• Oude reviews

10fam wolbrink03-10-2016

fijne vakantie gehad in am sternberg 227

Mooi en schoon huisje Prima vakantie voor natuur luefhebber Wij zaten beneden in de woning Aan am sternberg 227 Zwembad zit in lohlbach. 6 kilometer verderop

• 10Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden

• 7Lin-ron18-05-2016

Mooie omgeving

Op het park is niet veel te doen, Sommige huisjes hebben een opknapbeurt gehad. Wel kun je in de omgeving veel doen,en veel restaurants waar je heel lekker kunt eten.

• 7Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden

• 5J.D.02-09-2015

Matte sfeer

Dit jaar voor 4e keer een geweldig huisje op het park geboekt via particuliere verhuur. De omgeving blijft supermooi, maar voor ons was dit de laatste keer op dit park. Het zwembad blijft definitief dicht en het park is deels overgenomen door een christelijke organisatie (reformatorisch?), met kinder-activiteiten voor aangesloten huurders. Op het park heerst een zeer matte sfeer, geen uitgelaten vakantiestemming. Of de toegenomen winkel-leegstand in het nabij gelegen Frankenberg nog steeds aan een crisis is te relateren, is voor ons niet duidelijk. Even leuk winkelen was dit jaar zeer beperkt. Voor de rust en natuur is het er nog steeds goed vertoeven.

• 10Onderkomen
    • 2Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

• 8kees en nanja01-08-2015

prachtig

Prachtige plaats en niet duur, Niet deelgenomen aan activiteiten ter plaatse

• 10Eetgelegenheden

17 tips over Vakantiepark Feriendorf am Sternberg Frankenau

• Onno, 16-01-2012

Winterberg, bad wildungen, frankenberg!

• Walter, 04-05-2014

Mooie steden in de omgeving: Bad Arolsen (aanrader, hier is koningin Emma geboren, het slot is zeker een bezoek waard), Frankenberg, Kassel, Waldeck (vanuit het kasteel/slot daar een prachtig uitzicht over de Edersee), in wildpark Hemfurth vind je veel dieren die in het Nationaal Natuurpark voorkomen, Wolven, Lynxen, Wilde Zwijnen etc. Vanuit het park loop je direct het nationaal park in. Mooie wandelroutes en niet te moeilijk.

• Anja Bos, 07-06-2014

Naar de zomer rodelbaan in Vohl. Erg veel plezier voor jong en oud. In het seizoen een mais doolhof.

8 vragen over Vakantiepark Feriendorf am Sternberg Frankenau

• Natasja, 02-04-2018

Hoe is het park nu...

Wij willen deze zomer naar dit gebied reizen maar willen graag weten hoe het er NU aan toe is met het park. Wij zijn een gezin met 3 kids mat leeftijd van 14, 11 en 10. Graag eerlijke reactie want t zijn best hoge bedragen voor wat ik nu aan reviews lees.

• J.Kenters, 12-07-2017

Spookpark??

Wij hebben voor een behoorlijk bedrag een huisje (206) gehuurd voor 1 week in augustus, via Novasol. Nu lezen we alleen maar negatieve berichten. Geen zwembad, beheerder, restaurant, receptie. Wij vragen ons nu echt af of dit het geld wel waard is( 541€ excl. bedlinnen en eindschoonmaak.) Wat kunnen wij doen als er ter plekke blijkt dat dit niet is wat wij mogen verwachten?

• Vakantieganger , 04-01-2017

Beheer

Is er inmiddels een nieuwe beheerder en heeft deze ook veranderingen in het vooruitzicht?

Vakantiepark info

• RokenToegestaan